Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 7

Family and friends, our lifes with one direction

24 juni 2013 - 12:51

212

1

205



Hoofdstuk 7

Wat denken jullie dat erin zit?

Supppppeeeerrr leuke dag gehad met mijn schatjes! @Harry_Styles @Real_Liam_Payne @zaynmalik @Louis_Tomlinson @NiallOfficial en @Chelsea<3: vernieuw ik m'n status. Ik lig op bed, samen met Chelsea. We giechelen en praten de hele nacht door over de boys en wat er die avond is gebeurd. Ik ben echt heel erg blij voor haar en Niall, 'Louis komt wel' zegt ze. Het is ondertussen al 1:43 en Chelsea is naar de wc. Ik pak mijn mobiel van m'n nachtkastje af en zie dan iets onder m'n kussen liggen. Op dat moment komt ook Chelsea weer binnen. Ik pak het en zie dat het een brief is. 'Wat is dat?' Vraagt Chelsea. 'Een brief, gevonden onder m'n kussen' ze ploft neer op m'n bed en geeft me een speelse duw. 'Maak open! Ik maak het zo snel als ik kan open. Er staat in : Heey Lisanne, ik vind je erg leuk, ik hoop jij mij ook! Wil jij mij beertje zijn? Kijk dan maar snel onder je hoogste paar pumps. 'Wat is er' vraagt ze en ze trekt het briefje uit m'n handen. 'Ooeewwhh he loves you! En ze rent naar m'n pumps. Daar vindt ze een doosje. Ze rent terug naar me, met het cadeautje. Ze geeft het aan me, het is vierkant en klein.....


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 24 juni 2013 - 12:50:
Oeewwwhhhh!!
I like it!
Snel veder!
Xxx'ies