Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 8

Family and friends, our lifes with one direction

24 juni 2013 - 13:01

192

6

339



Hoofdstuk 8

'Maak open' schreeuwt ze! Jajajajaja, denk ik, en maak het voorzichtig open. En zit een doosje in. Het glanst heel mooi, en ik maak het daarom ook zachtjes open. Er valt een briefje uit, en Chelsea pakt het op en leest het voor. 'Draag dit morgen als het antwoord ja is. Ik staar naar het doosje. OMFG!!! Het is prachtig, een ketting met een kristallen beertje waarop staat I<3U. 'Die ga je dragen hè, toch? Lacht Chelsea met een open mond. Ik ben nog steeds geschokt. Uuhhmmm,eeuuhhmm, jjaaaa, JAA, natuurlijk!!! Wat is Louis eigenlijk Romantisch! Was Niall ook maar zo..... Zegt Chelsea. 'Hier kom eens' en ze pakt het doosje uit m'n hand. Ze haalt de ketting er voorzichtig uit en doet hem bij mij om. 'Hij is prachtig en staat je erg leuk!' Zegt ze. Ik lach. Hij is zoooooo lief, bedenk ik me. En zo blijven we de hele nacht op ( hopen we), maar we vallen al snel in slaap. Ik open mijn ogen en zie dat het 09:46 is. Ik loop naar de keuken en pak wat te drinken. Dan voel ik handen in mijn zij. 'Hoi' zegt Louis....


Reacties:

1 2

ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 24 juni 2013 - 19:40:
Gauw Verder!! Soo cuteee!!!!!!!!!!!!! Xx Amy Ps. Melding.


MichelleSky zei op 24 juni 2013 - 16:17:
Melding!!!


Team1D
Team1D zei op 24 juni 2013 - 16:05:
Ahw ahw ahw ahw LOUISFEELINGS HERE OMFG


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 24 juni 2013 - 14:27:
Zo leuk??


Tallietje
Tallietje zei op 24 juni 2013 - 14:07:
oeeff...snel verder jij

greetzz