Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » Episode 2. "I love you, babe." ||1||

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

24 juni 2013 - 14:52

518

6

315



Episode 2. "I love you, babe." ||1||

Door een lichtstraaltje dat uit de gordijnen piept word ik wakker. Meteen word ik overspoeld door een gelukkig gevoel. Want ik ben eindelijk vrij. Ik laat mijn hand naast me glijden om te kijken of Harry naast me ligt. Wat niet zo is. Ik zucht en sta op waarna ik door de kamer heen loop. Als mijn voeten de grond raken, voel ik hoe de kou in me trekt. Trillend kijk ik rond voor iets warms. Een enorme kast staat dicht bij het bed. Ik trek de kast open, en vind een grote sweatshirt van Harry. Met een glimlach trek ik het aan. Een warm gevoel spoelt meteen door me heen. Ik loop de kamer uit, en loop de trap. 'Harry?' roep ik terwijl ik woonkamer binnen loop. In plaats van Harry, kom ik een jongen tegen met helder blauwe ogen. Een lichte grijns staat op zijn gezicht. 'Wie ben jij?' vraag ik voorzichtig. In plaats van antwoord te geven zegt hij heel overdreven: 'Dat moet ik juist vragen. Wie ben jij?' Ik grinnik en geef hem een hand. 'Ik ben Nadine. Harry heeft me gered uit het bordeel,' zeg ik zachtjes. Hij knikt. 'Weet ik. Ik ben Louis, beste vriend van Harry trouwens.' 'Oh wat leuk!' grinnik ik. 'Wacht eens, je wist al wie ik was? Waarom vraag je het me dan?' vraag ik hem. Hij haalt zijn schouders op. 'Ach ja,' mompelt hij. 'Waar is Harry?' vraag ik hem. 'In de keuken. Hij bakt wafels,' zegt Louis. Pas als hij dat zegt ruik ik de overheerlijke geur van wafel. Van de geur alleen al moet ik watertanden. Ik grijns en loop stilletjes naar de keuken toe. Ik zie hoe Harry bezig is met de wafels. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om zijn middel. 'Sinds wanneer ben jij een keukenprinsesje Styles?' vraag ik geamuseerd. Hij grinnikt en ik maak mijn armen los. Voorzichtig druk ik een kusje op zijn lippen. 'Lekker geslapen?' vraagt hij me. Ik knik. 'Je hebt echt een luxueuze kamer! Of eigenlijk, het hele huis is lux,' zeg ik waarna ik door zijn krullen woel. Dan loop ik naar de koelkast, en kijk er eens in. Ik pak de sinaasappelsap eruit. Ik sluit mijn lippen om de opening, en drink er gulzig uit. Pas als ik de eerste slok neem, voel ik hoeveel dorst ik eigenlijk heb. Als het pak drinken bijna op is, leg ik het terug de koelkast in. 'Hé! Heb je nou net uit het pak gedronken?' gilt Louis. Ik grinnik. 'Jep. Probleem mee?' vraag ik. Voordat hij iets kan zeggen zeg ik: 'Ja, dat dacht ik al.' Ik plof neer op een stoel, en pak een wafel die nog warm aanvoelt. Hongerig neem ik er een hap uit en verbaas me over de smaak. 'Dit is echt de lekkerste wafel dat ik ooit geproefd heb!' roep ik. Harry's warme lach vult de ruimte. 'Dankje,' zegt hij en komt zelf ook aan tafel zitten. Zijn schattige glimlach en de brutale glinstering in zijn ogen zorgen ervoor dat ik mezelf het liefst van een klif af wil gooien.


Reacties:

1 2

lilovelou
lilovelou zei op 24 juni 2013 - 23:11:
Go on!
Xxx


IloveZayn
IloveZayn zei op 24 juni 2013 - 18:06:
'Sinds wanneer ben jij een keukenprinsesje Styles?'
Hahah geniaal

Snel verder x


Malikaa
Malikaa zei op 24 juni 2013 - 16:20:
Girl, you're genius! Hihi, keukenprinsesje Styles XD
Snel verder
xXx


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 24 juni 2013 - 16:11:
Lekker met een schortje en pollepel in zijn hand huppelend.

Heeft dat meisje geen familie waar ze eerst heen gaat?


tamarastyles
tamarastyles zei op 24 juni 2013 - 16:00:
mooie kamer! heb je ook plaatjes van de rest van het huis?
ik heb zo het gevoel dat louis ook uit het pak drinkt.
hij lijkt me daar echt het type voor