Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rehab in another world » Is he the guy who brings me back?

Rehab in another world

23 april 2009 - 17:47

376

0

207



Is he the guy who brings me back?

-woensdag 5 augustus 2009-
Hey dagboek

Gisteren ben ik weer met Lauren naar de club geweest. Het was echt super!! Ik heb me hier voor het eerst echt kunnen amuseren, en zonder aan Bill te denken. Meer nog, ik ben een jongen tegenkomen en ik heb geen woorden om hem te beschrijven! Hij was gewoon,......perfect. Ik meen het! Wat ik voor Bill voelde was niets vergeleken met wat ik voor Geoffrey voel!! Nog zo iets, Geoffrey, zo'n mooie naam!!! Ik heb hem gisteren mijn adres gegeven en,...... ik denk dat hij nu de trap oploopt!!!

Kzie je later wel weer!!!


Snel stop ik mijn dagboek weg en dan word er op de deur geklopt. "Kom maar, de deur is open." En even later komt inderdaad Geoffrey binnen gewandeld. Wow, nooit gedacht dat hij echt zou komen!!! "Hey!" "Hoi." "Wat is er? Je lijkt zo verbaasd om me te zien." "Gewoon, ik had nooit gedacht dat je echt zou komen." "Ik vind je leuk, dus waarom niet?" Vraagt hij blozend. "Vind je mij leuk?" vraag ik lachend. "Ja, ik voel wel iets voor je." "Ik eigenlijk ook wel voor jou." "Wil je dan mijn vriendin zijn?" "Graag!!!" Ik spring op van de zetel, waar ik nog steeds in lag, en druk mijn lippen op de zijne. Daarna gaan we gewoon weer in de zetel zitten. "Er is wel iets dat ik je moet vertellen." "Wat dan?" "Ik ben eigenlijk hier om een vorige liefde te vergeten." "Hoe bedoel je?" "Ik was verliefd op mijn beste vriend, en daardoor is er iets gebroken in onze vriendschap. Ik ben naar hier gekomen zodat ik hem niet moet zien en over die liefde heen geraken. Ik besef dat ik daar overheen ben want wat ik voor jou voel, dat was niets tegenover wat ik voor Bill voelde. Maar, ik had heb beloofd dat ik terug zou keren naar Magdenburg als mijn gevoelens over waren, en dat is dus nu......" "Heb ik geen probleem mee." "Hoe bedoel je?" "Ik bleef een week bij een vriend logeren, en eigenlijk woon ik ook in Magdenburg. Overmorgen ga ik ook terug." "Fantastisch!!! Dan blijf ik nog 2 dagen en dan gaan we samen!!" "Doen we!" zegt hij nog snel voor hij weer zijn lippen op de mijne drukt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.