Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » What happend in Londen...(AF) » >9<

What happend in Londen...(AF)

25 juni 2013 - 18:58

507

3

242



>9<

Enjoy the last chapter! ;)

Twee uur later komt de dokter terug met Julia. We kijken haar aan. Ze is nog niet wakker.
,,And? Was the operation finished?"
,,Yes, and she was awake. Now she is asleep." Blij kijk ik Hailey aan. ,,She can go home when she's awake."
,,Can we go to her?" Hij knikt. We lopen naar Julia en ze opent net haar ogen.
,,Hé, lieverd!" Zegt Hailey en geeft haar een zoen.
,,Wat is er gebeurd?" vraagt Julia en kijkt ons aan.
,,Je was bijna verdronken. Je vader..." In paniek kijkt ze om zich heen. ,,Hij is hier niet." Zeg ik snel. ,,Hij is opgepakt."
,,Wanneer?"
,,Toen Zayn je uit het water getild had."
,,Zayn? Heeft hij me uit het water gehaald?"
,,Ja."
,,Wanneer? Toen mijn vader mij in het water getrokken had?"
,,Ja."
,,En nu?"
,,Niks, maar hij heeft je gered uit het water." Ik zie Julia naar hem kijken.
,,Thank you very much, Zayn." Zegt ze. Nu lopen we allemaal op haar af en geven haar een knuffel.

Niet veel later staan we weer buiten. Julia en ik lopen samen met Hailey en de jongens terug naar haar appartement. We zijn allemaal erg blij dat haar vader nu opgesloten zit. Uit de gevangenis ontsnap je niet zomaar.
,,I hope your father will be in prison forever!" Zeg ik tegen Julia.
,,I think he will." Zegt Zayn.
,,Please, not mention my father." Zegt Julia. ,,I don't want to talk about him!" We zijn aangekomen bij het appartement en Julia word omhelst door haar moeder. Eline en Rozemarijn zijn er ook en haar oom, tante, neef en nichtje ook. Haar nichtje gilt nu niet meer als ze de jongens ziet. Julia en Zayn zijn al twee jaar goede vrienden, Zayn komt elke dag bij haar, dus ja dan raak je eraan gewend. We stappen naar binnen.

POV Julia
Ik ben blij dat ik weer beter ben en dat iedereen hier nu is. Mijn vader zit in de bak, ik heb nog steeds verkering met Hailey, Sara woont hier nog en de jongens zijn nog steeds mijn beste vrienden. Hun concert word geweldig en ik mag erbij zijn samen met Sara en Hailey. Wat wil ik nog meer? Dan wordt ik bedolven door iedereen en wordt ik geknuffeld. Nu weet ik zeker dat ik hier blijf.
,,Can you stay in London?" Zayn en de jongens kijken mij vragend aan.
,,I hope so." Zeg ik en loop naar mijn moeder, achtervolgt door de jongens. ,,Mam, mag ik hier blijven wonen, samen met Sara en Hailey?" vraag ik aan haar en kijk haar aan. Ze draait zich om en kijkt me aan. Daarna kijkt ze naar de jongens en zegt dan tegen mij: ,,Je mag hier in Londen blijven wonen." Ze draait zich weer om en praat verder met mijn oom.
,,Julia, can you stay?" vraagt nu Louis ongeduldig.
,,I can stay." Zeg ik blij en omhels ze. We zingen en dansen op de muziek van One Direction. Ik geniet volop. Dit is ondanks alle tegenslagen de mooiste dag van mijn leven en ik ga hier nooit meer weg!


Reacties:


elma
elma zei op 25 juni 2013 - 21:36:
Toch een leuk einde


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 25 juni 2013 - 21:01:
Maak een nieuwe!! Zoo leuk!! Jammer dat hè is afgelopen!


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 juni 2013 - 19:04:
Wauwie, happy end!!!!!!!