Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lovend your first » Hoofdstuk 1 Tijd is geld

Lovend your first

26 juni 2013 - 10:53

417

1

274



Hoofdstuk 1 Tijd is geld

Heeee Claire hoe is het;
Hee Jayson ja super eindelijk geld voor het concert, de film en om te gaan shoppen: wat wil je nog meer
Eh... Een auto een leuk vriendje....
Haha nee gekkie het was maar sarcastisch
En het telefoongesprek gaat nog lang door zo

Wanneer Jayson voor de deur staat van Claire komt Claire al naar buiten.
Kom ik ga nog ff wat geld verdienen ga je mee
Oke vooruit maar alleen omdat jij het bent haha
Okee dan pak je fiets en we gaan schreeuwt Claire als ze al weg fietst.

als ze bij de boerderij van boer Jansen aankomen doet Claire gelijk haar overal aan om haar kleren niet vies te maken. Jayson vind het maar niks.
Bleh roept ze moet ik in dat vieze stinkende ding waar iedereen al heeft ingezeten.
Hoeft niet perse hoor Jayson maar dan worden je kleren vies.
Met tegenzin doet Jayson haar overal aan maar nog steeds met een vies gezicht.

Snel lopen ze naar de koeien toe.
Ah ik zie het al roept Claire, die moeten gemolken worden
Ge wat roept Jayson luid
Gemolken je weet wel met die uiers en dan komt er melk uit en dan..
Ja ik weet wel wat melken is maar moet dat met de hand of hebben jullie ook al machines daarvoor vraagt Jayson.
Tuurlijk hebben we machines voor anders zou ik het niet gaan doen biecht Claire op.
Gelukkig maar want ik was dus niet op een krukje gaan zitten en een beetje onder die koe gaan hangen, dalijk geeft hij een schop en dan?
Snel leid Claire als een echte boerin ze naar de melkkamer waar ze dus worden gemolken en binnen een kwartier staan alle koeien weer droog.
Snel nog even de stallen uitmesten en water geven en nog een baal hooi erbij en dan weer naar huis.
Zo ook weer wat bijverdiend roept Claire en Jayson allebei in koor.
Wat zullen we gaan doen.
Pff al die proefwerken houd ik niet meer bij roept Jayson die sowieso al niet zo slim was.
Nou dan ga ik je bijles geven kunnen we allebei misschien wel naar hetzelfde niveau.
Met tegenzin pakt Jayson haar boeken, 'tis weekend dan ga je toch niet leren. Maar daar denkt Claire dus heel anders over.
Al snel gaat het leren veel vlotter door wat tips en met elkaar te skypen.
Zullen we morgen afspreken om naar de stad te gaan even wat inkopen doen voor de vakantie. Kunnen we nog wat leuks gaan doen.
Claire stemt mee in en Jayson heeft nu al zin om te gaan maar dat is niet zo slim want Claire moet naar huis.


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 26 juni 2013 - 9:34:
melding