Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lovend your first » Hoofdstuk 2: Shopping time <3

Lovend your first

27 juni 2013 - 15:10

390

1

327



Hoofdstuk 2: Shopping time <3

Na het eten gaan ze gelijk skypen.
Ja overduidelijk vriendinnen ze zijn onafscheidelijk.
Als de een gaat verhuizen wil de andere ook
De Skype gaat over,
Hee Claire nu zie ik je alweer
Ja inderdaad lekker gegeten?
Heerlijk roept Claire uit we aten frietjes met een frikandel
Lekker zeg ik heb spruitjes op met een speklap die half was aangebrand en natuurlijk aardappelen.
Jakkes zegt Claire, dat is zo goor kwam dan naar ons toe ofzo verzin een smoesje en kom naar mij, mijn ouders vinden het niet erg om met 1 persoon meer te eten.
Ik zal het onthouden maar ik moet weer gaan zo te horen hebben papa en mama weer eens bonje.
Nou doeg dan schatje
Dag love you

Naar dat ze beide naar bed waren gegaan kon Claire niet slapen. Ze lag alleen maar te denken aan alles wat ze meegemaakt had in haar leven.
One Direction dat een band werd en dat ze Jayson ontmoette. En natuurlijk toen ze bij de boerderij van boer Jansen ging solliciteren.
Ja zei ze tegen haar zelf, ik heb al veel meegemaakt, en met die gedachte viel ze eindelijk in slaap.

De volgende dag was Jayson die het eerste wakker was en natuurlijk gelijk bellen waardoor Claire ook wakker werd.
Normaal waren ze allebei ongeveer tegelijk wakker maar omdat Claire zolang nog heeft liggen denken was zij iets moeier dan Jayson.
Kom luiwammes je moet eruit want we gaan op 1D tocht.
Inderdaad en ze sprong uit bed en trok snel haar 1D broek aan met daarop haar 1D shirt met natuurlijk de zelfgemaakte 1D schoenen en dat deed Jayson ook.
Snel een boterham naar binnen werken, fiets pakken en hop naar Jayson om lekker alles te vergeten en te gaan shoppen.

Eenmaal bij de stad aangekomen lopen ze gelijk de CoolCat binnen.
Bij Jayson en Claire is dat dus standaard.
O kijk, roept Jayson uit, wat een leuke broek met een bretel.
Wow die is gaaf die neem ik roept Claire.
En dit shirt die is ook zo gaaf.
Helemaal van spijkerstof behalve de onderkant dat is katoen zegt Jayson op een manier of dat ze er veel verstand van heeft.
Snel rekenen ze af en lopen naar buiten.
Wow wat is het in een keer druk en vooral daar in het midden zegt Claire
Inderdaad kom dan gaan we er ook naartoe ik wil wel zien wat daar te beleven is zegt Jayson al half rennend.

Wat ze daar zien lees je in het volgende hoofdstuk


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 26 juni 2013 - 12:40:
verder!!! kan niet w8en!!!