Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 22: Wat doe ik hier?

Irresistible~Harry Styles [END]

8 juli 2013 - 19:54

582

7

464



Deel 22: Wat doe ik hier?

Hello guyzz! Sooo much thanks for reading my story! Kheb nieuwe lezers gekregen.. WELCOME GUYS! Love y'all:) Xxxx ps. ik zit bij de orthooow, in de wachtkamer .. zo irri ik heb zo'n ortho met een belgisch accent-.- 'kiezen op elkaar alsjeblieffff'

Harry's P.O.V.:

De volgende ochtend word ik wakker van een raar geluid. Zodra ik mijn ogen open, kijk ik recht in de gezichten van Zayn, Niall, Liam, Louis, Debby enneh... hoe heet ze ookalweer? Oh ja, Demi. 'Een heeeeeele goedemorgen!' roept Zayn opgewekt. Ik begin te lachen. 'Goedemorgen. Waarom zijn jullie zo vroeg al hier? Hoe laat is het?' Debby grijnst. 'Het is 1 uur 's middags, gek. Je hebt geluk dat Niall zo'n harde boer liet, anders lag je waarschijnlijk nog úúúren te pitten.' Niall weet zich geen houding te geven en lacht wat ongemakkelijk. 'We hebben de songs meegenomen, Hazz. Dus na het ontbijt kunnen we meteen oefenen.' zegt Demi. Ik knik instemmend. 

Liam's P.O.V.:

Terwijl Harry in bed aan het eten is, zie ik dat Niall bijna kwijlend naar zijn Harry's ontbijt kijkt. Ik grinnik iets te hard, maar toch lijkt hij het niet te merken. Ik pak mijn mobiel uit m'n broekzak en klik twitter aan. Ik moet echt even iets tweeten, want de fans weten van niks. Ik denk na over wat ik ga tweeten... ''Dear Directioners, we are so sorry... we know we were gone for a long time, but we have a good reason. Harry is in the hospital. We can't say what's wrong with him, but we are sure he's okay. The tour has a little break, we'll talk to u guys soon. Love you all, love Liam '' Ik druk op Verzenden, en kijk naar de reacties van de fans. Ze stromen met de secondes binnen. Mijn blik valt op een meisje. 'Doe een twitcam!' zegt ze. 'Guys! Laten we een live twitcam doen! Niet nu, maar binnenkort. Dan kunnen we uitleggen wat er aan de hand is met Hazza.' zeg ik. 'Goed idee, Liam!' zegt iedereen, behalve Niall, hij zit nog steeds naar het eten te staren, wat overigens bijna op is. 
Ik kijk naar Louis. Mijn ogen worden groot als ik zie wat hij met Demi aan het doen is. Ze zijn innig omstrengeld, en zoenen. Ik fluit op m'n vingers. 'Gaat-ie lekker, tortelduifjes?' vraag ik. Ze laten elkaar los en Demi bloost. Ik grinnik. Opeens klinkt er een bliepje door de kamer. Blijkbaar is het Zayn's iPhone, want hij haalt hem tevoorschijn. Hij heeft een sms'je en leest het. Een grote glimlach verschijnt op zijn gezicht. 'Leuk sms'je?' vraagt Harry. Zayn kijkt op en glimlacht. 'Van Perrie.' Dan realiseert hij zich dat Harry haar niet kent. 'Perrie is mijn vriendin.' Zijn lach wordt nog breder.

Debby's P.O.V.;

Ik zit op de wc in het ziekenhuis, de rest is met Harry de teksten aan het oefenen. Ik denk al een poosje na over hetzelfde. Hebben Harry en ik nog verkering? Hij is zijn geheugen kwijt, dus hij is vast ook vergeten dat hij verliefd op me was... Wat doe ik hier eigenlijk nog? Harry houdt niet meer van me, dus waarom ben ik hier? Mijn beslissing is snel genomen. Ik sta op, loop het hokje uit, de gangen door, naar buiten. Tranen lopen over mijn wangen. Harry en ik waren zo gelukkig. Maar opeens raakt hij zijn geheugen kwijt, en vergeet hij wie ik ben... Waar moet ik eigenlijk heen? Ik ben hierheen gekomen met de ambulance... En ik kan ook niet terug naar het huid van de jongens. Want 1: Ik heb geen sleutel. 2: Ik ben voor ze aan het weglopen. 3: Geen vervoer. Ik kan ook niet terug maar m'n ouders gaan. Die zien me aankomen, na maanden bij Harry wonen. Waar moet ik heen?


Reacties:

1 2

Tallietje
Tallietje zei op 27 juni 2013 - 22:39:
ahwww...noo niet weg gaan :o
jij meid hebt een hoop te doen; namelijk een geweldig hoofdstuk schrijfen
whaha snel doen hé?

greetz


menepen
menepen zei op 26 juni 2013 - 21:18:
Aaah!!!!


Malikaa
Malikaa zei op 26 juni 2013 - 20:47:
Nooooooooo, don't leave!!!!!!!!!!
Snel verder
xXx


juutjee19
juutjee19 zei op 26 juni 2013 - 20:32:
aaaw dit is zoo zielig =(((
snel verder!!
XX


MichelleSky zei op 26 juni 2013 - 19:23:
Snel verder!! Melding!! X