Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De Onverwachte Reis » De spiegel van Ongeluk.

De Onverwachte Reis

26 juni 2013 - 18:23

204

3

149



De spiegel van Ongeluk.

Met haar hoofd gebogen, ziet ze zichzelf staan in de spiegel. Haar haren verbergen haar gezicht en ze glimlacht nauwelijks. Ze leunt met haar handen op het glas. Ze begint te huilen. ''Waarom kan het toch soms zo oneerlijk zijn?'' Maar dan gebeurt er iets wat haar leven voorgoed veranderd....

Ze hoort opeens een keiharde donder, een bliksemflits verlicht de kamer. Ze kijkt angstig om zich heen, maar de kamer waar ze eerst stond is veranderd in een donker bos. De bomen waaien hard op en neer en ergens in de verte hoort ze een gil. Ze rent op de gil af en na een aantal doodsbange seconden, ziet ze een jongen staan. Zijn hoofd hangt voorover. Chu-Chin kijkt om zich heen en opeens ziet ze achter hem een monster staan. Ze kent die felgele ogen, de zwarte haren en de vlijmscherpe tanden, het is een weerwolf. De jongen beweegt niet meer en ze loopt naar hem toe. Ze kan hem toch zo niet achterlaten? De weerwolf heeft haar gezien en komt op haar af. Hij opent zijn bek met zijn vlijmscherpe tanden maar dan word de jongen wakker. De jongen springt van achteren en grijpt de weerwolf bij zijn nek. Hij haalt een zakmas uit zijn broek en snijd de keel van de wolf door. Hij kijkt haar aan. ''Alles goed met je?'' vraagt hij aarzelend. ''Ja-ja, het gaat wel.'' Chu-Chin gaat zitten met haar rug tegen een boomstam. Ze staart wat voor zich uit en denkt: Hoe komen we hier ooit weg?....


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 27 juni 2013 - 15:08:
Hellooo there
It pwetty!
De enige tip die ik heb is nog meer beschrijvingen!
Iets als dit bijvoorbeeld;
De takken bogen zich over haar hoofd en de maan weerspiegelde Chu-Chin' s verfijnde gezicht.

I know ik verzin nu maar gewoon wat, anyways doe zo verder!
O, en een melding alsjeblieft c:

Drink up my hearties
xoxo


iheartoreos
iheartoreos zei op 27 juni 2013 - 14:35:
@elma: dankje, is goed.


elma
elma zei op 26 juni 2013 - 19:39:
Mooi geschreven!
melding??