Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 9

Family and friends, our lifes with one direction

26 juni 2013 - 18:59

203

1

188



Hoofdstuk 9

Ik draai me om en Louis kijkt me heel blij aan. 'Je draagt hem!' Zegt hij blij. 'Voor jou alles Louis' zeg ik zacht. 'Mijn lieve, leuke lizzybeer!' Hij tilt me op en draait me in het rond. Dan zoen ik hem, heel erg lang. Hij moest vast denken dat ik gek ben, maar hij trok zich niet terug. 'Louis, bro, het is je gelukt man!' Schreeuwt Zayn keihard. Hij geeft hem een (jongens) knuffel. Louis moet er leuk van lachen. 'BOYS! BOOYYYS!' Schreeuwt Zayn. 'Louis houdt van Lisanne!!' Schreeuwt hij nog harder. 'Zayn!' Schreeuwt Louis en rent lachend achter hem aan. Hij springt op Zayn en ze beginnen te stoeien. Zo schattig. De rest wordtook wakker, lopen de keuken in en gaan aan tafel zitten. 'Oeehhhww' zegt Chelsea. 'Wat?' Vraagt Harry. 'Lisanne en Louis hebben iets samen, kijk maar naar wat Lisanne om haar nek heeft hangen' zegt ze. ' Chelsea, je maakt me nu echt aan het blozen hoor!' Zeg ik er gelijk achteraan. De boys vertellen me dat Louis me al erg lang leuk vindt. Ik vertel daarop dat ik hem ook altijd al leuk heb gevonden. Maar dan ook echt superleuk. 'En wat gaan we vandaag eens doen?' Vraagt Liam.


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 26 juni 2013 - 19:07:
Haha dit is echt cutee !
Snel veder!
Xxx'jeass