Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 10

Family and friends, our lifes with one direction

26 juni 2013 - 19:12

217

0

228



Hoofdstuk 10

Voordat we konden antwoorden op de vraag die Liam ons stelde, worden ze gebeld. Harry zet zijn mobiel op de speaker. 'Harry, Louis, Zayn, Niall, Liam, waar blijven jullie?' Vraagt de stem aan de telefoon. 'Hoi Paul, waarvoor?' Vraagt Zayn. 'Nouja, het CONCERT misschien wel?' WAT?! Helemaal vergeten' zeggen de jongens. Paul zegt dat ze gelijk moeten komen, Louis vraagt of ze misschien 2 extra mensen mogen meenemen. 'Wie dan?' Vraagt Paul. 'Mijn vriendin en de vriendin van Niall' zegt Louis. 'Okee dan, maar zorg ervoor dat jullie hier om 12:00 uur zijn, we moeten namelijk nog veel oefenen' zegt Paul en hangt op. 'Hoelaat is het nu dan?' Vraag ik. 'Uuuhhmmm, ff kijken, 10:39!! Zegt Zayn. 'Shit' roepen ze in koor en rennen naar boven. Dan rennen Louis en Niall terug en geven ons nog een kus. 'Go,go,go!' Zeg ik lachend. Ze rennen snel weer naar boven. Jongens... Denk ik. Chelsea en ik lopen ook naar boven. Handig aan ons huis is, dat we genoeg badkamers hebben voor iedereen. Ik sluit me op in een badkamer, en ben er in m'n eentje. Ik trek rustig, maar toch gehaast, me kleren aan. Ik doe mijn haar in een hoge knot en trek m'n schoenen aan. 'Ik ben klaar!' Schreeuw ik naar beneden, en het is 11:00 uur.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.