Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 11

Family and friends, our lifes with one direction

26 juni 2013 - 19:25

232

1

228



Hoofdstuk 11

Wat gebeurt er met Lisanne en Chelsea?

Ondertussen is de rest ook al klaar en zitten we in de limo. Het is super gezellig en we hebben veel lol met z'n allen. Louis houdt mijn hand stevig vast en ik lach naar hem. Aangekomen bij het gebouw moeten Chelsea en ik een zonnebril opzetten van Paul. Ik begrijp het, maar Louis zegt dat het niet nodig is, iedereen mag zien wie zijn vriendin is. We lopen via de sterreningang naar binnen, natuurlijk staan er bij de ingang fans die ook maar 1 foto willen van one direction. Na zo'n tien minuten foto's gemaakt te hebben kunnen we naar binnen. Chelsea en ik worden alvast naar hun kleedkamer gebracht, de jongens komen iets later, die moeten hun microfoons testen enzo. Chelsea en ik zoeken hun spullen door, kijken of we iets grappigs tegen komen. Haha, een doos met nando's. 'Die is voor Niall!' Zeggen we tegelijk. We lachen heel hard. We snappen elkaar zo goed na 16 jaar beste vrienden zijn. Ze is echt alles voor mij. Maar dan valt opeens het licht uit en aan, en er valt iets naar binnen via de luchtbuizen. Ik zie eerst niet wat het is, maar er komt hartstikke veel rook vanaf. De hele kamer zit er op een gegeven moment mee vol! Chelsea en ik rennen zo snel mogelijk naar de deur, maar die zit op slot. JONGENS!! (Hoest) LOUIS, NIALL,! HELP!


Reacties:


MichelleSky zei op 26 juni 2013 - 19:29:
Melding!!!!