Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Gotta be you (AF) » ×1×

Gotta be you (AF)

26 juni 2013 - 19:42

940

3

305



×1×

Eerste hoofdstuk! Hope you enjoy it! ;)

POV Miley
Zayn en ik kijken elkaar aan en lachen. Dit is leuk, maar we kunnen dit niet doen.
,,A little bit serious." Horen we de fotograaf zeggen. Vandaag hebben we de fotoshoot voor onze nieuwe film 'Gotta be you'. We moeten verliefd naar elkaar kijken, maar we zijn helemaal niet verliefd op elkaar, we zijn elkaars beste vrienden. Maar allebei hebben we deze filmrol nodig voor meer publiciteit. Als we deze film doen, is dat ook weer goed voor onze albums.
,,I'm sorry. But Zayn and I are just friends. We are not in love with each other. Zayn has a relationship with Perrie Edwards and I have a relationship with Liam Hemsworth. If you want love, bring them." De fotograaf moet lachen. Ik kijk Zayn aan en we denken hetzelfde. Dat is toch niet grappig?
,,Sorry, but you are the mean character. You have to be in love." Ik kan toch niet net doen alsof ik verkering met Zayn heb? Ik weet al iets! Ik neem Zayn even apart.
,,Zayn, think I am Perrie."
,,Why?"
,,Than it will look like you're really in love and then we can go and chill at you're place."
,,Great idea!" Zayn geeft me een knuffel en dan lopen we terug naar de fotograaf. We kijken elkaar aan. Ik beeld me in dat Zayn Liam is.
,,Yes, this do I mean!" roept de fotograaf. ,,This is perfect!" Hij maakt een paar foto's. ,,Thank you, now you can go home and be here tomorrow."
,,Wait, tomorrow?" vraag ik.
,,Yes, then we start with the first scene and maybe the second."
,,What time do we have to be here?"
,,Eleven o'clock in the morning."
,,Can we bring company?" vraagt Zayn. Ja, dat is een goede! Dan kan ik Liam meenemen, hopelijk wordt hij niet jaloers. Maar ja, dat denk ik niet. Zayn komt al drie jaar bij ons over de vloer, als hij nu nog een probleem heeft met mijn vriendschappelijke relatie met Zayn, dan kan hij beter terugvliegen naar Australië!

POV Zayn
Ik ben blij dat ik gezelschap mee mag nemen. Perrie zou het geweldig vinden om bij de scènes te zijn. Vanmorgen had ze het er nog over.
,,Perrie would love to be here to see us." Zeg ik tegen Miley. Ik sla mijn arm om haar heen en samen lopen we terug naar ons huis.
,,Will Harry and Louis are back already?"
,,I think they are back. Perrie comes tonight, we are going upstairs."
,,Really." Zeg ze en maak kusgeluiden. Ik geef haar een duwtje en we liggen in een deuk. Miley is geweldig!
,,What do you want to do if we are at your place?" vraagt Miley aan mij.
,,Harry said that he wanted to practice for our tour."
,,Are you going to sing?"
,,Yes. We have the playlist and we are about to sing every song in the right order."
,,Then I stay for diner. I have to hear that!" Dan zijn we alweer bij het huis van de jongens en openen de deur.
,,Guys, Miley stay here for diner." Zeg ik tegen de andere. Harry omhelst haar blij.
,,And how was the shoot?" vraagt Harry aan Miley.
,,Well, first it was not good."
,,Why not?"
,,Because Zayn and I have to look at each other as if we were in love."
,,But you're not."
,,No, that's why it was not good."
,,How have you solved it? The photographer has good pictures right?"
,,Yes, but that was only because I imagined that Zayn was Liam."
,,And I imagined that Miley was Perrie." Zeg ik en ga naast Miley staan.
,,Ooh! Then you might have looked very much in love to each other."
,,Yes, it was a really good picture." We ploffen op de bank en krijgen een cola van Niall. Ook Harry, Liam en Louis gaan naast ons op de bank zitten.

POV Miley
Ik pak mijn mobiel en stuur een berichtje naar Liam: Hé, honey! I am with Zayn and the other boys from One Direction. Are you coming? Perrie is also coming tonight, let me know! Xx Miles. Ik verstuur het bericht en kijk Zayn aan. Hij neemt net een slok van zijn cola en Harry trekt een gekke bek. Zayn moet lachen en al de cola vliegt uit zijn mond. Allemaal staan we op. Ah nee! Colavlekken op mijn broek!
,,Zayn, what are you doing?!" roep ik lachend.
,,It will dry." Zegt hij en trekt me weer de bank op.
,,I hope it will!" Ik geef hem een duwtje.
,,Lets sing." Zegt Louis en gaat al klaar staan. Ook de andere jongens gaan staan en beginnen met het nummer bovenaan de playlist: 'Up all night'. Ik sta op en spring mee, het is ook zo'n vrolijke sfeer. De fotoshoot is gelukt! Dan gaat de bel. De jongens zijn nog lekker aan het zingen, dus loop ik naar de voordeur toe. Als ik hem open doe, zie ik Perrie en Liam voor me neus staan. Ik geef ze een knuffel. Perrie is niet jaloers op mijn vriendschap met Zayn, ze weet dat ik niet verliefd op hem ben, ook al ziet dat er soms wel een beetje zo uit. Ik sluit de deur en loop samen met Perrie en Liam terug naar de woonkamer. Nu zingen de jongens 'One way or another'. Perrie, Liam en ik kijken elkaar aan. En dan als de jongens heel even stil zijn, zingen we alle drie tegelijkertijd hard: ,,One way or another!" De jongens kijken ons aan en lachen. Zayn geeft Perrie een zoen en ik zoen Liam. Zayn geeft me een knuffel en kijkt me dan aan. Ik lach naar hem en weet het zeker, Zayn en ik zijn BFF's forever!


Reacties:


IloveZayn
IloveZayn zei op 29 juni 2013 - 21:42:
Ahww wat lief!
Super leuk geschreven =)


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 26 juni 2013 - 22:20:
superleuk!


elma
elma zei op 26 juni 2013 - 20:04:
Super leuk!
snel verder!
melding??
x