Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 12

Family and friends, our lifes with one direction

26 juni 2013 - 19:48

214

2

187



Hoofdstuk 12

We bonzen keihard op de deur, maar er is niemand die ons hoort. Steeds krijg ik minder adem en ik merk dat ook Chelsea steeds minder adem krijgt. 'Doe je sjaal op je mond, snel!' Schreeuw ik naar haar ik voel me steeds lichter worden en hoor een knal. Ik zie dat Chelsea op de grond ligt. 'HELP,' alsjeblieft, iemand, is daar Iemand?' Maar daarna val ook ik op de grond. Ik zie Louis boven me en alles wordt weer zwart. Ik hoor ambulances en zie Louis nog steeds. Daarna wordt ik opgetild en in een busje gezet. 'Hou vol Liz, hou vol!' Hoor ik Louis zeggen. Hij houdt mijn hand vast, steviger dan normaal. 'Waar is Chelsea?' Vraag ik zacht. 'Die is buiten westen, ze wordt ook weggebracht'. 'NEE!' Schreeuw ik. 'Lisanne, je moet rustig doen!' Schreeuwt de ambulance arts. Alles wordt me teveel en weer wordt het zwart. Later wordt ik wakker in een bed. Louis zit naast me, met zijn hoofd op m'n buik. Hij praat zachtjes tegen me. 'Louis? Louis?' Ben je daar' Louis schrikt op, ik zie dat hij gehuild heeft. 'Waar ben ik?' Vraag ik. 'In het ziekenhuis Liz' 'wat is er.....? ' je bent vergiftigd met rook' zegt hij tegen me. ' en Chelsea dan? Waar is ze? Chelsea......!!!!!'


Reacties:


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 26 juni 2013 - 20:42:
Goed geschreven! Gauw verder! X


Janitaa
Janitaa zei op 26 juni 2013 - 20:13:
OMGUSCH!
Dit is echt goed!
Snel veder!
xxx'jeass