Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » schuldig » hoofdstuk 3

schuldig

26 juni 2013 - 21:07

655

7

385



hoofdstuk 3

heeeeeyyy blijf reageren alsjeblieft hoop dat ie leuk isss

Langzaam open ik mijn ogen, ik kijk om me heen en zie overal flesjes en bekers. Wow! Wat is er gebeurt? Ik schiet omhoog als ik merk dat mijn hoofd op Louis schoot ligt, hij slaapt gewoon door, net als de rest. Ik probeer me te herinneren wat er gisteren is gebeurt maar daar krijg ik alleen maar hoofdpijn van. Ik kijk nog een keer om me heen en dan herinner ik het me ineens weer, we waren na het eten naar een club gegaan. Ik heb met Louis gedanst en het was echt heel erg gezellig, misschien wel iets te.

de muziek dreunt mijn oren binnen en ik kijk om me heen, overal dansen mensen. ik doe met ze mee. als ik nog een shotje naar binnen gooi voel ik dat er iemand op mijn schouder tikt, ik draai me om en zie Louis staan. 'heb je het een beetje naar je zin?' vraagt hij, 'ja hoor' antwoord ik lachend. 'dansen?' vraagt hij dan, 'ja leuk' antwoord ik. hij pakt mijn hand en samen dansen we, door de alcohol gaat alles vanzelf. ik beweeg op de ritme van de muziek, en Louis doet met me mee

We hadden allemaal veel te veel gedronken dus namen we een taxi naar huis toen de club sloot. Thuis hebben we nog een after party gehouden en toen ben ik denk ik in slaap gevallen. Ik sta op van de bank en drink eerst wat water, dan begin ik met het opruimen van flesjes en andere troep. Heel de vloer ligt vol en de tafels ook, alle meubels staan scheef en op een andere plek. Jeetje we zijn gister echt hard te keer gegaan. Als ik de laatste paar flesjes in de prullenbak gooi voel ik ineens twee handen op mijn heupen, ik draai me om en zie Louis staan.
‘goeie morgen’ fluistert hij in mijn oor,
‘goeie morgen’ fluister ik terug.
‘ben je aan het opruimen?’ vraagt hij dan, ik knik van ja terwijl ik weer verder ga.
‘lief van je, ik help je wel’ zegt hij terwijl hij de tafel weer op de goede plek schuift. Pas een tijdje nadat Louis en ik het huis schoon hadden gemaakt werd de rest wakker, maar dat was denk ik meer omdat Louis en ik net iets te hard praatte.
‘goede morgen’ roept Louis,
‘morning’ roept Liam terug.
‘ik denk dat ik maar weer is naar huis ga’ zeg ik dan omdat ik me realiseer dat ik helemaal niet weet wat ik overdag moet doen, misschien heb ik nog wel plichten in die map staan.
‘oké leuk dat je er was’ zeg Louis dan, ik glimlach en geef iedereen een knuffel, haha ook Zayn die het waarschijnlijk niet eens doorheeft omdat hij nog half slaapt. Ik heb in één avond nog best veel voor elkaar gekregen, volgens mij heb ik hun vertrouwen wel. Ik open de deur van mijn eigen appartement en loop direct door naar de map, ik zoek door de bladzijden heen en zie dan iets staan over starbucks.

Je gaat in starbucks werken, daar komen de jongens regelmatig koffie drinken dus zorg ervoor dat je hun dan bediend. En zorg dat je altijd op dezelfde tijd thuiskomt als de jogens
Dinsdag: 12:40
Woensdag: 14:35
Donderdag: 18:30………..


Jezus, die gast is echt een grote stalker. Ik zucht en lees dan verder. Je begint ’s ochtents om kwart voor 10, en je stopt ieder dag 10 minuten voor je thuis moet zijn. Ik kijk op de klok en zie dat het 9 uur, een opgeluchte zucht verlaat mijn mond. Hm laat ik maar is een douche gaan nemen, ik loop naar mijn badkamer die ik nog niet eerder had gezien. Jeetje eigenlijk heb ik nog geen een nacht in dit huis geslapen, ik zucht en een paar tranen rollen over mijn wangen. Ik zet de douche aan en laat hem opwarmen, terwijl zoek ik wat kleren uit en dan stap ik er onder.


Reacties:

1 2

laurastyles
laurastyles zei op 26 juni 2013 - 22:59:
leeuuk!!!


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 26 juni 2013 - 22:25:
haha, party!!! all day, all night with DjMalik(juh).

Ahw, je hebt de tips niet gebruikt


juutjee19
juutjee19 zei op 26 juni 2013 - 21:43:
snel verder!!
XX


Malikaa
Malikaa zei op 26 juni 2013 - 21:26:
partyhard!!!! XD
Snel verder
xXx


Janitaa
Janitaa zei op 26 juni 2013 - 21:17:
Leeeuuuwwwkk!
Stiekem hoop ik wel op een goed einde..
Maar ach late zorg(:
Xxx'jeass