Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » schuldig » hoofdstuk 4

schuldig

27 juni 2013 - 10:02

867

7

368



hoofdstuk 4

voldoet dit een beetje aan de tips? hoop het xx

‘Kijk ik alstublieft’ zeg ik terwijl ik de beker koffie op de tafel zet, nog een half uurtje werken en dan naar huis. Mijn baas is heel erg aardig en ik mag ook pauze houden wanneer ik wil, dit werk vind ik helemaal niet zo erg. Na nog een half uur koffie te hebben uitgedeeld, ga ik naar huis. En precies zoals in de map stond kwamen de jongens ook thuis.
‘Hey, Anne’ roept Niall als hij mij ziet, ohja ik heet nu Anne ik moet er nog steeds aan wennen.
‘Heyy jongens’ antwoord ik, oke ik denk dat het nu tijd is voor stap 2. Ik moet het immers in een maand doen en erg makkelijk zijn de laatste 2 stappen niet. ‘hebben jullie vanavond misschien wat te doen?’ vraag ik dan maar,
‘Uhm nee volgens mij niet’ antwoord Liam dan.
‘Zouden jullie dan vanavond misschien bij mij willen eten?’ vraag ik want dan maak ik het ook gelijk weer goed van gisteren. ‘ja leuk’ antwoord Liam en de rest knikt instemmend.
‘Oke leuk!, zie ik jullie dan vanavond bij mij?’,
‘Ja is goed tot vanavond!’.
Ik zet nog snel 6 glazen op tafel en ren dan weer naar de keuken, voordat mijn eten verbrand. Ik heb wraps gemaakt, gewoon omdat ik dat zelf heel erg lekker vind en benieuwd ben of zij dat ook vinden. Vanavond moet ik er dus voor zorgen dat ze mij leuk vinden, maar hoe kan je daar voor zorgen? En nog belangrijker hoe weet je dat ze je leuk vinden? Niet denk ik. Kan ik deze stap niet gewoon overslaan? Ik bedoel het is uiteindelijk toch de bedoeling dat ik voor Louis ga, en daarna weer Harry. He gadverdamme ik walg van mezelf, ik vind het helemaal niet leuk om dit te doen. Ik zit nog steeds diep in gedachten verzonken als de bel gaat, meteen sta ik op en open de deur. 5 vrolijke jongens staan voor de deur, ik zet een stapje opzij zodat ze binnen kunnen komen. ‘het ruikt echt heel erg lekker hier’ zegt Niall die vervolgens gelijk aan de tafel gaat zitten, de rest kijkt wat rond in mijn huis.
‘Wouw het is hier… wat leeg’ zegt Zayn,
‘Haha ja klopt, ik woon hier nog maar een dag’ antwoord ik,
‘Oh ja dat is waar ook’ zegt hij lachend.
‘willen jullie iets drinken?’ vraag ik na een korte stilte,
‘ja lekker’ antwoorden ze allemaal tegelijk. Ik lach en schenk dan 6 glazen cola in, zet ze op tafel en loop vervolgens weer terug om het eten te pakken. Iedereen komt aan de tafel zitten en leg bij iedereen en wrap op zijn bord. ‘Eetsmakelijk’ roept Niall die meteen begint te ten. ‘Eetsmakelijk’ antwoord ik, onder het eten krijg ik veel complimentjes over hoe lekker het is enzo. We praten nog over van alles en nog wat, het is echt hel erg gezellig. Volgens mij ga ik Louis nog echt leuk vinden ook, ik heb steeds de nijging om naar hem te kijken. Ik denk dat dat het alleen maar moeilijker maakt omdat ik hem dan pijn moet doen. We zitten net te praten over werk als de bel gaat, huh? Wie kan dat nou zijn? Ik ecxuseer me en loop naar de deur, als ik open doe zie ik een grote man staat. Hij pakt de kraag van mijn blousje vast en duwt me tegen de muur.
‘Jij moet verdomme sneller zijn’ zegt hij in mijn oor, dan pakt hij een mes uit zijn zak en houd het gevaarlijk dicht tegen mijn nek.
‘Als jij niet wat sneller word, zal je nooit meer sneller kunnen worden en dat broertje van je ook niet’ zegt hij emotieloos.
‘Alsjeblieft, doe mijn broertje niets’ zeg ik met een trillende stem, ik voel dat er een traan over mijn wang stroomt.
‘Als godverdomme gewoon luistert is er niets aan de had’ schreeuwt hij, precies op dat moment komt Zayn de gang op lopen. De man laat me direct los en stopt het mes in zijn zak, dan loopt hij weg.
‘Wie was dat? Gaat het wel? Je huilt’ zegt hij bezorgt,
‘Ja het gaat er is niets, gewoon iemand die ik ken’ probeer ik zo rustig mogelijk te antwoorden. Hij kijkt me verbaast aan,
‘Kom laten we weer terug gaan’ zeg ik, hij haalt zijn schouders op en loopt dan weer naar woonkamer. Pfffiew dat was op het nippertje.
De rest van de avond ben ik best wel stil, ik denk na over wat ik moet doen. Misschien moet ik maar gelijk mijn kans pakken vanavond. Jeetje ik word steeds banger, ik zit nog steeds in gedachten als ik zie dat iedereen al klaar is.
‘Was het lekker?’ vraag ik dan maar,
‘Ja zeker’ antwoord Liam. Ik glimlach, terwijl de rest opstaat. Ik loop met ze mee naar de deur, ik geef ze allemaal en knuffel en dan lopen ze weg. Nog net op tijd pak ik Louis’ hand, hij blijft stil staan in kijkt me vragend aan. ‘Zullen we vanavond nog wat doen?’ vraag ik zachtjes, een glimlach vormt op zijn gezicht
‘Ja leuk’. Ik glimlach opgelucht,
‘Filmpje kijken?’ vraag ik dan,
‘Ja gezellig’ antwoord hij lachend.


Reacties:

1 2

williewortel
williewortel zei op 18 april 2014 - 23:19:
melding!!!


Ims
Ims zei op 27 juni 2013 - 18:08:
En dan vinden ze dat mapje, en dan gaan ze ernaar vragen en dan geven ze die meneer aan bij de politie en dan komt het allemaal goed

ik hoop dat het zo gaat.

Ik wil een happy end

snel verder, en melding bij het volgende hoofdstuk?

XxxXxxXxxXxxXxxX half opgegeten klopgeest


Malikaa
Malikaa zei op 27 juni 2013 - 17:38:
Awhhh zo zielig voor d'r =(
Snel verder
xXx


juutjee19
juutjee19 zei op 27 juni 2013 - 16:36:
oeeh i likeee it =)))
snel verder!!
XX


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 27 juni 2013 - 11:57:
Omg, zo leuk! ga snel verder!

Melding!!