Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 13

Family and friends, our lifes with one direction

27 juni 2013 - 12:18

177

1

199



Hoofdstuk 13

De verpleegster komt binnen en zegt dat ik rustig aan moet doen. 'Waar is Chelsea?' vraag ik betraand aan Louis. 'Alsjeblieft?' zeg ik zachtjes. Hij neemt een grote hap lucht en zegt :''Chelsea is hard gevallen op haar hoofd en heeft een grote hersenbeschadiging.'WAT?! NEEEEEEE!!!' schreeuw ik, maar alles doet me pijn. 'Ze ligt in coma' zegt Louis zachtjes. 'Wat? Coma? Chels? Hersenbeschadiging? Val? Rook? al die woorden spoken door mijn hoofd. Tranen vallen, steeds meer en meer... Ik denk ook aan Niall, hoe zou mijn grote broer het trekken? Niet dus. Dan lopen de 4 boys met de verpleegster naar binnen. Ze lachen en huilen. Het lachen voor mij, omdat ik wakker ben, het huilen voor Chels, die in coma ligt. Ze geven me voorzichtig een knuffel en ik probeer mn benen anders te zetten. Maar ik kan ze niet bewegen! ''Ik voel mn benen niet meer!'' schreeuw ik naar de verpleegster. Ze draait zich verschrikt en geschokt om. ''Wat zeg je??'' vraagt Niall. ''Ik voel ze niet meer! Mn benen ik kan ze niet bewegen!''


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 27 juni 2013 - 12:23:
Omg je maakt het wel spannend zeg!
Goed geschreve!
Snel veder!
Xxx'jeass