Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 14

Family and friends, our lifes with one direction

27 juni 2013 - 12:29

227

1

249



Hoofdstuk 14

Wat is het goede nieuws?

De vijf boys zitten gespannen naast mn bed, wachtend op de uitslag. Dan komt de verpleegster binnen gelopen. Haar gezicht verraadt al dat het geen goed nieuws is, ik hoop niet te slecht. ''Ze kan niet meer lopen, waarschijnlijk door de rook voelde ze haar benen niet meer en is ze door haar enkels gezakt. Ze zijn beide gebroken'', zegt ze verdrietig. ''Ik?'' en ik begin te huilen. De boys zien het en knuffelen en troosten me gelijk. ''Hoelang duurt het voordat ze weer kan lopen?'' vraagt Zayn. ''Dat verschilt, ik kan niet zien in hoeverre ze gebroken zijn, maar zoals het er nu al uitziet kan het wel 6 maanden gaan duren.'' zegt de verpleegster. Mijn hele wereld stort in, met mij erin. Ik voel me licht worden en alles wordt wazig. En niet veel later wordt het zwart. Ik word weer wakker en lig nog steeds in hetzelfde bed als eerst. Alleen het verschil is nu dat ik aan beide benen gips heb zitten. Haha, zodra ik goed kijk zie ik dat het 1D gips is. ''Daar verschijnt alweer een lach'' zeggen Louis en Niall. ''Waar zijn de andere?'' vraag ik moeilijk. ''Eten halen voor jou'' zegt Louis lief. ''En ook voor mij hoor!'' glundert Niall. Niall loves food, denk ik. Dan komen de jongens binnengestormt, lachend en al. ''We hebben goed nieuws!'' schreeuwen ze.


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 27 juni 2013 - 12:38:
Ze is uit haar comaaa!
Hope hope hope!(;
Snel veder!
Xxx'jeass