Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lovend your first » Hoofdstuk 3: geloven is 1 ding...

Lovend your first

27 juni 2013 - 15:10

512

1

228



Hoofdstuk 3: geloven is 1 ding...

Jayson en Claire schieten recht de straat over, springen van de stoeprand af en daar is de groep al.
Wie zijn het of wat vraagt Claire die niks kan zien.
Jayson kijkt rond en valt dan op de grond met haar hoofd tegen de stoeprand aan.
Claire zou nooit te weten komen wie het waren en buigt gelijk over haar vriendin.
Jayson... Jayson geef antwoord.
Op de stoeprand ligt al een plasje bloed dat uit haar hoofd komt.
Snel pakt Claire haar mobiel en belt 112.
Help ik heb een ambulance nodig mijn vriendin is flauw gevallen en met haar hoofd op de stoeprand ik ben in het centrum van Haaren, ze is 13 jaar en helemaal fan van 1D net als ik roept ze in paniek.
Oke ik stuur een ambulance als jij iemand stuurt die de ambulance naar de goede kant kan sturen blijf zelf bij het slachtoffer en hang vooral niet op! zegt de mevrouw aan de andere kant van de lijn.
Al snel rijd de ambulance het centrum in maar voor Claire lijkt elke minuut een uur te duren.
Jayson wordt in de ambulance gereden op de brancard.
Snel springt Claire voorin naast de ambulancebroeder.
Ze denkt na over hoe het zal aflopen en of ze nog wel naar de bios kunnen voor 1D en het ergste nog kunnen ze nog wel in 2014 naar het concert.
Het klinkt nog zo ver weg maar voor je het weet ben je al in 2014.
Stil kijkt ze uit het raam naar alle mensen die haar aankijken.
Wie ziet ze daar lopen... nee dat kan niet... toch zijn ze het kijk maar haar mobiel gaat over en die mensen daar hebben net iemand gebeld want die mevrouw heeft een nummer in staan tikken.
Het zijn papa en mama.
Hallo met Claire zegt ze angstig
He lieverd hoe is het wat doe je in die ambulance.
Vluchtig maar duidelijk en kort verteld ze wat er is gebeurd.
Oke dan informeer ik even Angelica over het ongeluk dag lieverd ik hoop dat je zo weer naar huis kan en wil, bel maar wanneer ik je op moet komen halen.
Oke mam dag, en vluchtig hangt ze op

De ambulance rijd het ziekenhuis binnen en Jayson wordt weer naar buiten gereden.
Nu met een infuus en zo'n mondkapje voor extra adem.
Ze wordt gelijk de controlekamer ingereden en Claire mag alles nogmaals vertellen.
Na het verhaal weten de dokters genoeg en ze wordt de operatiekamer ingereden dit keer op een ziekenhuisbed maar het kussen is alweer rood van het bloed.
Jayson heeft in totaal tot het stopte met bloeden 5 liter bloed verloren en dat moet er allemaal weer in en daarom heeft Claire zich aangeboden om donor te zijn. Zij is gezond en 5 liter kan haar lichaam wel missen maar Jayson in deze toestand echt niet.
Het duurt uren totdat Jayson weer weg wordt gehaald van de operatiekamer.
Ze slaapt nog en dat zal nog wel blijven zo.
Snel zet ze haar muziek aan maar dan hoort ze iets raars.
Het eerste liedje wat ze hoort is: Save You Tonight en dat gaat ze zeker doen bij Jayson.

Hoe zal Jayson uit de narcose komen dat lees je in het volgende hoofdstuk


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 27 juni 2013 - 16:13:
snel verder!