Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » They are coming|| 1D-Twilight [2-shot](Afgelopen) » >1< Before

They are coming|| 1D-Twilight [2-shot](Afgelopen)

28 juni 2013 - 13:11

881

5

265



>1< Before

Vragen over bepaalde dingen? Just send me a message x

De golven knalden woest op het land en het zand stoof op om vervolgens meters verder weer neer te komen. De kliffen van Forks staken omhoog, gaven een prominent uitzicht vanuit het houten huisje in het reservaat. Hij zuchtte en wendde zich tot Niall. ‘Wanneer zal het tijd zijn?’ vroeg hij.
Niall haalde zijn schouders op. ‘Als het tijd is.’ Hij gaf Niall een duw, harder dan de bedoeling en Niall vloog van de bank. ‘Dude!’ Jacob grinnikte terwijl Niall opkrabbelde. ‘Niet cool, dude, niet cool.’
Jacob grinnikte nog steeds. Geërgerd ging Niall weer naast Jacob op de bank zitten en verzonk in gedachten. Jacob zuchtte weer, hij werd ongeduldig. Wanneer zou het tijd zijn? Hij had er zin in, meer dan eigenlijk zou moeten. Voetstappen weerklonken, waarschijnlijk nog meters ver weg, maar hun gehoor ving het toch op. ‘Is dat Bella?’ Niall knikte bevestigend. ‘Volgens mij wel.’ Ze stonden op en liepen naar buiten. Het stormde, maar regen was uitgebleven. De wind rukte aan hun broeken en sneed in op hun blote borsten, maar het deerde ze niet. Ze waren warm. Te warm voor normale mensen. Maar ja, zij waren dan ook niet normaal. Ze waren wolven, gedaantewisselaars. Vanuit het bos kwam een gedaante aangelopen. Ze had lang, stijl bruin haar en bruine ogen. Ze droeg een korte broek en een topje. Meer niet, want ook zij was warm. Warmer dan normale mensen. Ook zij was een gedaantewisselaar en haar naam was Bella. Jacob zwaaide enthousiast en Bella zwaaide terug. Met grote stappen rende ze naar ze toe, zo snel dat ze op het randje van veranderen stond. Toch deed ze het niet. Ze had zichzelf in de hand, meer dan de anderen. Zonder ook maar een spoor van vermoeiing te tonen arriveerde ze bij de jongens. ‘En?’ vroeg Jacob. Bella keek de Jacob en haar broer aan, één voor één. ‘Ze komen eraan.’

Met zijn drieën renden ze naar het veld, het veld waar alles zou gebeuren. Ze waren veranderd in wolven en deden een wedstrijd. Ze waren ontspannen en hadden zin in het gevecht dat zou komen. Toen ze dichter bij het veld kwamen drong de geur van de vampiers hun neus binnen. Nog steeds brandde het, maar ze waren er lichtelijk aan gewend via de nachtelijke trainingen die ze hadden bijgewoond. Jacobs oog viel meteen op de groep van de vampiers. Harry en dat mensen kind waar Harry verliefd op was geworden, Taylor, ontbraken. Jacob zuchtte, dat betekende dat ze niet konden communiceren met de vampiers. In ieder geval niet in hun wolvengedaante. De andere weerwolven waren er ook en ook zij hadden gezien dat Harry ontbrak. Sam beval Jacob, Niall, Louis en Bella om zich te transformeren. Samen met Sam zouden ze met de vampiers gaan praten. Ze gehoorzaamden en transformeerden zich terug in de bosjes. Ze trokken hun schamele kledingstukken aan en liepen terug de open plek op. De rest van de wolven stonden ver van de vampiers af, hoe dichter bij je was, hoe erger de geur in je neus brandde. De leider van de vampiers, de Kouden, Carlisle stapte naar voren. ‘Sam.’ ‘Carlisle.’ Jacob zuchtte, hij hield hier niet van. Hij bekeek de vampiers één voor één. Emmet, altijd in voor een gevecht, maar verder was hij een goede gast. Afgezien van het feit dat hij een vampier was. Alice, de vampier die de toekomst kon zien. Perrie, de partner van Emmet. Beeldschoon, maar Bella was mooier. Jacob vond Bella zo ie zo mooier, want hij was met haar ingeprent. Hij wierp een verliefde blik op Bella, die naast Sam stond en met Carlisle praatte. Jacob keerde zijn blik weer naar de vampier groep en ging verder waar hij gebleven was. Liam, de partner van Alice en de gast die emoties kan beïnvloeden. Esmee, de partner van Carlisle. Ze lijkt te beschikken over een oneindige put van barmhartigheid. En dan als laatste. Carlisle. Hij is de schepper van drie van de zeven en werkt als arts in Forks. Jacob kon niet begrijpen dat hij dat kon. Vampiers dronken toch bloed. Nou, bloed genoeg in een ziekenhuis lijkt hem zo. Een tik op zijn schouder wekt Jacob uit zijn gedachtegangen. Hij draait zijn hoofd en kijkt recht in de blauwe ogen van Louis. ‘We gaan.’ Jacob knikt en volgt de anderen naar de bosjes. Hij kleed zich uit en bind zijn broek aan zijn enkel, dan transformeert hij. Ze lopen de open plek weer op. Jacob verneemt via de gedachtegangen van de roedel dat Harry en Taylor hoog in de bergen zitten. Taylor had Harry gesmeekt bij haar te blijven en Harry, die sukkel, had toegestemd. Jacob vond hem dom, hij zou nu alle actie missen.

Niall richtte zijn blik op Alice. Ze leek in trans, een teken dat ze de toekomst afspeurde. ‘Ze komen,’ mompelde ze zachtjes, heel zachtjes. Toch hoorde de wolven het, ze roken het ook. Een sterke geur drong hun neus binnen en Niall wilde het liefst zijn neus eraf scheuren. Het brandde, verschroeide zijn neus. Maar ze moeste sterk zijn en de vampiers verslaan, om Taylor te redden. Voetstappen drongen de oren van de grote, rare groep binnen. Ze kwamen. Iedereen richtte zijn aandacht op één punt in de bossen en daar verschenen ze. Tientallen nieuwelingen, wild en snakkend naar één ding.
Bloed.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 17 juli 2013 - 8:59:
Ik ben blij dat je de naam taylor hebt gebruikt en niet bella voor dat personage. Want je zet haar neer als een bitch en zo zie ik liever taylor dan bella!


Azula
Azula zei op 10 juli 2013 - 17:12:
De combinatie is echt über coowl. Hihi. (:


Ims
Ims zei op 30 juni 2013 - 16:53:
Melding melding melding!!!


is dat genoeg om je te laten weten dat ik een melding wil?

snel verder!!


lilovelou
lilovelou zei op 28 juni 2013 - 13:58:
Lou en nialler forever shirtless!! *_* dead
Melding!!! Xxxxxx


Malikaa
Malikaa zei op 27 juni 2013 - 18:39:
I like twilight ^^ en 1D of course
Yup, melding voor mij
xXx