Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke Stand alone's » Janita's (3de) stand alone (persoonlijk)

Persoonlijke Stand alone's

27 juni 2013 - 19:21

809

1

276



Janita's (3de) stand alone (persoonlijk)

daar is i dan! i hope you like it!xx

Pov Janita

Ik (Janita, 16) zat lekker aan het strand te zonnebaden. Ik was namelijk zo wit als melk. Gelukkig was Elma(16 jaar) ook mee en zei was ook wit. We lagen samen op onze handdoeken. Lekker bruin te worden. Want we wilden niet meer wit zijn. En we waren ook een beetje op jongens jacht. Het werd weer eens tijd dat we een vriendje kregen. We waren al lekker aan het bruin worden toen er 5 jongens voor ons stonden. En de zon tegen hielden. Het waren 5 sexy jongens. ‘’willen jullie een ijsje?’’ Vroeg een jonge met blond haar. En mooie blauwe ogen aan ons. ‘’ja, tuurlijk wil ik een ijsje’’ ze ik. ‘’ik ook wel’’ zei Elma. ‘’asjeblieft’’ ze de jonge met mooie blonde haren. ‘’mogen we naast jullie komen liggen zonnen?’’ Vroeg een jonge met zwart haar en een kuifje waar een blonde pluk in zat. ‘’Ja, hoor. Kom maar naast ons liggen’’ zei Elma. Ze gingen naast ons liggen en naast mij lag de jonge met blond haar. En naast Elma die jonge met een blond plukje in zijn zwarte kapsel. De andere jongens hadden bruin haar. Een eentje had krullend bruin haar. Dat vond ik ook best sexy uit zien. ‘’ik zal me even voorstellen ik ben Janita en ik ben 16 jaar en ben een Directioner!’’ zei ik. ‘’ik ben Elma de beste vriendin van Janita ben ook 16 jaar en natuurlijk ook een Directioner’’ Zei Elma. ‘’Haha, als jullie goed kijken na ons weten jullie wie wij zijn.’’ Zei een jonge met bruin haar. Ik en Elma keken hun goed aan. ‘’OMG, jullie zijn One Direction!’’ Zei ik en Janita in koor. ‘’Dat klopt inderderdaad’’ Zei Louis. ‘’Dus jullie zijn grote fans van ons?’’Vroeg Liam. ‘’Jaaaah hele grote fans’’ Zei ik. Ik keek Niall in zijn ogen aan. Ik kon niet meer ergens anders heen kijken. Ik kon het niet meer geloven dat ik echt voor hen stond. En met ze aan het praten was. Mijn mond viel open. ‘’Moeten jullie niet je ijsje op eten anders smelt die in de zon weg’’ Zei Harry. ‘’Ohw jah helmaal vergeten’’ zei Elma. Iedereen moest lachen. Snel maar toch langzaam at ik mijn ijsje op. Ik voelde allemaal vlinders in mijn buik. Ik was echt stapel verliefd op Niall. Niall Horan om precies te zijn.

Toen we het ijsje op hadden vroeg Liam: ‘’Zullen we gaan zwemmen?’’. ‘’Jah, is goed’’ Zei ik. We sprongen met ons allen in de zee. Het was niet te koud. En er was gelukkig geen zeewier want dat is echt zo vies en smerig. Dan was ik echt niet hier gaan zwemmen. Louis had een strand bal mee genomen. We gingen dus lummelen en andere spelletjes spelen. Zoals met de hand voetballen. Ik zat in het team met: mezelf, Niall, Elma en Zayn. Wij hadden een extra omdat ik en Elma niet zo goed in voetbal waren maar 1D wel weer. En in het andere team zaten: Louis, Liam en Harry. We gingen tot de 5. Wie dat als eerste haalde. En wij hadden jammer genoeg verloren. Ik was ondertussen een beetje verbrand en liep naar mijn handdoek toe. En onderweg naar mijn handdoek toe kwam Niall mij achteraan lopen. ‘’Wat ga je doen?’’ vroeg Niall. ‘’Ik ga mezelf ffe insmeren, anders verbrand ik mezelf nog meer in deze hete zon’’ zei ik. ‘’Zal ik je rug insmeren?’’ vroeg Niall. ‘’Ja graag’’ Zei ik. Niall smeerde mijn rug in. Het voelde super lekker. Jammer genoeg kan hij dat niet iedere dag bij mijn komen doen.

Pov Elma.

‘’Oeeh!’’ Riep ik. ‘’Wat is er?’’ Vroeg Zayn. ‘’moet je dat een zien daar. Bij Janita en Niall’’ Zei ik. ‘’hmm, wou dat iemand dat ook bij mij een keertje kon gaan doen..’’ Zei Zayn. ‘’Ik wil dat wel doen’’ Zei ik. ‘’Kun je het nu doen?’’ Vroeg Zayn aan mij. ‘’Nou als jij het ook bij mij wilt doen.’’ Zei ik. ‘’Is goed’’ Zei Zayn. We liepen samen naar onze handdoeken toe. En opeens voelde ik dat Zayn mijn handje vast hield. Samen liep ik en Zayn naar het strand hand in hand.

Pov Janita.
‘’Oeeeh!’’Riep ik. Moet je dat eens zien daar. ‘’Waar??’’vroeg Niall aan mij. ‘’Elma en Zayn lopen hand in hand’’ Zei ik. ‘’Denk dat ze smoor verliefd op elkaar zijn’’ Zei Niall. ‘’Denk het ook, ben aan de ene kant ook wel weer jaloers op hun.’’ Zei ik. ‘’Waarom??’’ Vroeg Niall. ‘’nou, ik zou ook wel hand in hand met jou willen lopen. Hier over het strand of ergens anders.’’Zei ik. ‘’Ik ook wel met jou hoor’’ Zei Niall. Ik werd nu volgens mij helemaal knal rood. Ik durfde haast niet meer te kijken. ‘’Zullen we als de zon onder gaan een strand wandeling gaan maken?’’ Vroeg Niall. ‘’Jah, goed idee’’ Zei ik. En toen voelde ik zijn lippen op de mijne.


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 27 juni 2013 - 19:35:
AHAAAAAAAAAAHAAAAAA OMGUSCH!
FANGIRL MODE GEACTIEVEERD!
HAA!!
Haha, sorry moest ff..
Echt supa mooi!
LoveU
xxxSISIxxx