Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 16

Family and friends, our lifes with one direction

28 juni 2013 - 14:33

238

3

211



Hoofdstuk 16

Ik heb een tip gekregen dat ik het iets langer moet maken, dat ga ik ook doen maar pas het volgende hoofdstuk, veel leesplezier!

We lopen naar de deur, naja, hun lopen en duwen mij en de rolstoel vooruit. Opeens roept de arts ons terug, Chelsea maakt erg veel beweging en ze willen proberen haar wakker te maken. Wij vinden het oke en ze doen het. Het is eventjes stil en Niall en ik kijken elkaar aan. Dan opeens opent Chelsea langzaam haar ogen. Zachtjes zegt ze: ´Niall, Liz.... blijf´.Niall rent naar haar toe en Louis duwt mij naar haar toe. Ik moet huilen, en knuffel haar zacht. Na lang praten en veel controles mag ze naar huis toe. Chelsea is geschokt dat ik in een rolstoel zit. Ze heeft in totaal 3 maanden en 1 dag in het ziekenhuis in coma gelegen. Beetje bij beetje weet ze meer en weet ze wat er gebeurde. Harry vertelt har dat Niall iedere dag bij haar was en Louis ook bij mij, ookal lag ik er niet zo lang in. Ik vraag me nog steeds af hoe, waarom, waarom ik? Maar ik wil de pret niet bederven en zeg dus niks. De jongens hebben het hele huis aangepast aan mijn rolstoel. We spelen de hele avond spelletjes. Het is supergezellig. Ik ben moe en wil naar bed toe. Louis slaapt bij mij, iemand moet me iedere dag uit de rolstoel tillen. We zijn bij de slaapkamer en Louis tilt me zachtjes uit mij rolstoel. Hij zet me in bed en komt bij me liggen.


Reacties:


loveyouxx
loveyouxx zei op 28 juni 2013 - 19:20:
awhh!! cutee!!


1Dzayn
1Dzayn zei op 28 juni 2013 - 14:40:
jehh, ze is wakker ^^

geestenkusjes x


Janitaa
Janitaa zei op 28 juni 2013 - 14:38:
Snel veder het is super!
Xxx'jeass