Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 17

Family and friends, our lifes with one direction

28 juni 2013 - 14:54

460

3

197



Hoofdstuk 17

Het is nu inmiddels 6 maanden geleden dat het ongeluk gebeurde, de meisjes zijn opgepakt en hebben ieder 25 jaar gehad. Poging tot doodslag. Ik kan ook weer lopen, dus dat is goed. In die 6 maanden ben ik goed verzorgt en zijn we bij elkaar gebleven. Om het te vieren gaan we vandaag naar het casino. Chels en ik gaan samen met Harry en Zayn, Loubear, Nialler en Liam moesten een liedje opnemen. Maar met Zayn en Harry is het ook super gezellig. We gaan richting het casino. Als we binnen zijn, splitsen we op. De jongens willen pokeren en Chelsea en ik gaan gokken.´Als er iets is, roep ons!´ Zegt Zayn. ´Tuurlijk´ zeggen Chels en ik. De jongens lopen weg. We gaan naar de automaten. We gooien er beide 5 euro in en staan al snel op 2000 euro. Er komen 2 forse jongens binnen lopen, baardje, het lijken wel terroristen ofzo. Ze gaan wat verderop zitten en flirten de hele tijd met ons. Ik zie het en ze komen dichterbij, op een gegeven moment zelfs naast ons. ´Soory, maar wij hebben al een vriendje´ zeg ik.´ Ik kan delen,´ zegt de een, en hij streelt door mijn haar. ´Hou op ja´ zeg ik en gebaar Chelsea om de jongens te halen. Hij zet zijn hand op mijn been. ´Laat mij met rust zeg ik toch!´ Schreeuw ik.
Maar nee, hij gaat gewoon door. ´STOP´ Zeg ik en sla zijn hand weg. ´De dame zegt stop hoor ik Louis achter mij zeggen. Hij is klaar met zijn opnames en is hierheen gekomen. Ik ren snel naar hem toe en hou hem stevig vast. ´Hij zat aan me´ zeg ik. Louis wordt boos. ´Is alles oke voor de rest?´ Vraagt hij bezorgd. ´Jawel´ zeg ik en knuffel hem. ´Wat lief´Zegt 1 van de twee jongens. ´Blijf gewoon met je poten van haar af ja´Zegt Louis nu nog bozer. De jongen haalt iets uit zijn zak en richt het op mij. Louis springt voor mij en ik hoor een harde knal. Harry en Zayn zijn er inmiddels ook en rennen met Chelsea naar ons toe. ´Louis!´ schreeuw ik en hij valt op de grond. Overal ligt bloed. De jongen rent weg, maar Zayn en Harry rennen achter de jongen aan. ´Louis, louis!´ Hij is in zijn arm geraakt. Ik ben nog steeds in shock. Ik pak mn mobiel en bel het alarmnummer. ´HELP! Er is iemand neergeschoten in het casino´ Zeg ik er voor ik het weet staat de ambulance er. ´Hou vol Lou!´ Schreeuw ik naar hem. ´Lisanne... ik hou van j...´Er stormen ambulancemannen binnen. Omg, Louis is gewoon voor mij gesprongen. Dat is zo lief! Ik mag met Louis mee rijden in de ambulance. Oh Louis! Hij bloedt zoveel....


Reacties:


loveyouxx
loveyouxx zei op 28 juni 2013 - 19:23:
*O*


Janitaa
Janitaa zei op 28 juni 2013 - 14:59:
OMGUSCH!
Echt zooo goed!
Snel veder!
Xxx'jeass


1Dzayn
1Dzayn zei op 28 juni 2013 - 14:58:
0.0


well, dit had ik niet verwacht....