Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Untitled ~ Niall Horan » Proloog

Untitled ~ Niall Horan

28 juni 2013 - 14:59

257

7

429



Proloog

Dit is nog maar het begin ^^ De andere stukken worden langer, I promise.

Een warme zomeravond. De perfecte nacht om weer naar mijn favoriete club te gaan. Samen met Carlota en Elvira liep ik de ruimte binnen. De geur van drank en plezier drong mijn neus binnen en de muziek dreunde in mijn oren. Met een glimlach op onze gezichten liepen we naar het midden van de dansvloer en begonnen we met de muziek mee te bewegen.
Een hele tijd en een aantal drankjes later was ik Carlota uit het zicht geraakt. Elvira stond met haar lippen tegen die van een of andere jongen geplakt en ik voelde twee handen op mijn heupen. Ik draaide mijn hoofd en keek in het grijnzende gezicht van een jongen met bruin haar. Wat dichter ging ik tegen hem aan staan en ik begon tegen hem aan te dansen.

Bom, follow me.
Let the beat break it down, take you straight to sea.
I will be, be with you.
By your side, all along, this is where you belong.
Corazón, in your eyes
I see love like a fire.
The night is young, my heart is light.
I know you wanna hold me, boy, don't fight.
The night is young, you feel so right.
Bailar al son del bombo.


Hij had me omgedraaid en ik stond tegen zijn borst. Mijn armen had ik in zijn nek gelegd en zijn lippen bevonden zich tegen mijn oor. Ik draaide mijn hoofd weg en drukte mijn lippen op de zijne. Swingend op de muziek bleven we zo staan - net alsof er niets om ons heen was en alleen wij golden.
Ja, zo kwam ik deze nacht wel door.


Reacties:

1 2

Letra
Letra zei op 17 juli 2013 - 20:47:
ohgod! dit is zo'n goede proloog meid! Ik ga gauw verder lezen!


elma
elma zei op 29 juni 2013 - 15:53:
melding? xx


laurastyles
laurastyles zei op 29 juni 2013 - 15:12:
leuk! tuurlijk lees ik mee!
p.s. misschien wil je ook mijn verhalen ons leven.of my live mee lezen?
let me know what you think!
p.s melding!


1Dreamzz
1Dreamzz zei op 29 juni 2013 - 14:55:
Melding?


menepen
menepen zei op 28 juni 2013 - 16:31:
Luk melding