Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 18

Family and friends, our lifes with one direction

28 juni 2013 - 15:08

219

3

182



Hoofdstuk 18

Het is nu alweer 2 dagen geleden dat het is gebeurd. Louis is ontslagen uit het ziekenhuis. Elke nacht ben ik bij hem geweest. Het voelt erg raar, want eerst lag ik daar. Louis betekent erg veel voor me, ik kan het niet beschrijven. We zijn nu thuis, ik bedank hem voor alles en vertel hem dat ik van hem hou. Ik heb een cadeautje voor hem gekocht. Een ketting. Ik heb er iets in laten graveren, namelijk: Loubear, na al onze ups en downs, hou ik nog steeds van je. I love u xx Lizzybear. Ik geef het aan hem en hij moet er bijna van huilen. 'Thank you babe' zegt hij en hij trekt me op zijn schoot. Dan zoenen we. Er wordt op de deur aangeklopt, en ik loop ernaartoe. Ik doe open en zie een bezorger staan. 'Een pakketje voor Lisanne horan'. 'Dat ben ik!' Zeg ik en teken het. Ik loop terug naar de woonkamer en Louis zit er nog steeds. Hij grijnst. 'Maak het maar open babe, het is voor jou' zegt Louis. Het is erg licht en ik maak het open. Er zit een papiertje aan. Voor jou xx Louis. Ik haal het papier eraf. O my goshhh! Een teddybeer!! ' jij bent mijn beertje' zegt Louis lachend. I love him so much!


Reacties:


loveyouxx
loveyouxx zei op 28 juni 2013 - 19:26:
awhh
teddybeertjuuss!!!!


Janitaa
Janitaa zei op 28 juni 2013 - 15:15:
To cute!
Xxx'jeass


1Dzayn
1Dzayn zei op 28 juni 2013 - 15:10:
aawhhh how cuttee