Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Jij en Yu ouders? » Tears will come

Jij en Yu ouders?

15 april 2009 - 22:22

282

0

205



Tears will come

"Nadat je een zwangerschapstest hebt gedaan ben je er ondersteboven van! Je bent gewoon zwanger! Zwanger van Yu. YU VAN CINEMA BIZARRE!

Je staart naar de deur. Met opgetrokken knieën zit je op het bed van jou en Yu. Je voelt je enorm opgelaten. De tranen prikkelen in je ogen. Je durft het hem niet te vertellen. Bang dat hij je verlaat. Bang dat hij niks te maken wil hebben met de aanstaande baby. De tranen rollen over je wangen. Waarom moesten je ouders zo nodig weggaan? Waarom heb je niemand om mee te praten? Je zucht en loopt naar de badkamer en gaat je douchen.
Net als je uit de douche wilt stappen staat Yu voor je. 'Hoi schatje,' zegt hij. Je begint zenuwachtig te lachen. 'Hoi,' zeg je. 'Hoi wat?' lacht hij terwijl hij zachtjes op je lip bij. 'Hoi schatje,' zeg je dan en je zoent hem. Je kijkt hem lang aan. Je pakt een handdoek en droogt jezelf af. 'Zou je me misschien even die crème aan willen geven?' vraag je aan Yu. Hij loopt naar de kast. 'Deze?' hij houdt een wit potje omhoog. Je knikt. 'Yu,' begin je terwijl je je insmeert. 'Ja,' antwoord hij. 'Ehm...Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet zeggen maar...Gisteravond... Toen Kiro...' Je wordt onderbroken door Strify die in de deuropening staat. 'Ik stoor toch niet hè?' vraagt hij met een schijnheilig lachje. Je kijkt hem aan en schudt je hoofd. 'Wilde je iets kwijt?' vraagt Yu dan. Strify knikt. 'Luminor overnacht bij zijn vriend in het ziekenhuis. Mag ik misschien bij jullie op de kamer slapen? Ik zal niet vervelend zijn,' lacht hij. Yu kijkt jou aan. Alsof jij de keuze moet maken. 'Ik heb er geen problemen mee,' antwoord je. Strify loopt naar je toe en geeft je een knuffel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.