Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 20

Family and friends, our lifes with one direction

28 juni 2013 - 19:32

406

2

175



Hoofdstuk 20

Harry' P.O.V
Ik loop mijn oude bakkerij uit. 'Raar om hier weer te zijn zeg! En Katie, ze werkt er nog steeds! Ze is echt zo cute en leuk. Toen ik daar werkte, was ik zo in love met haar, naja, eigenlijk nog steeds. Ik weet echt niet wat ik moet doen, wat moet ik doen Louis?' 'Spreek met haar af man, je bent smoor op haar!' Zegt Louis. 'Ik was ook smoorverliefd op Lisanne, volg gewoon je hart man!' 'Thanks Louis, jij geeft altijd goede raad!' 'I know' zegt Louis lachend. We lopen richting het huis van Lisanne, nou eigenlijk ook ons huis. Ik vertel iedereen enthousiast over Katie. Ze willen haar graag zien, en ik ook. Dan krijg ik een w'appje van haar.
- Heey Harry, hier heb m'n nummer.
- Heey, heb je morge tijd om af te spreken? X Harry w'appje ik terug.
- hoi! Uhhmmmm.. Gezellig! Heb er nu al zin in! X K
- om 12 uur bij de bakkerij dan maar?
- zal er zijn! X Katie

Omg ze zei gewoon ja! Ik heb erg veel zin in morgen. Maar nu ff biertje doen met de boys

Katie P.O.V
O my gosh! Heb ik nou gewoon een date met Harry? Oh jaa! Ik heb een date. Maar ik ben bang, bang dathij mij niet leuk vindt. 'Wat moet ik doen Lucy?' 'Kate, volg gewoon je hart!' Zegt ze. ( even voor de duidelijkheid, Lucy is mijn bff sinds dat we geboren zijn, dat is dus al 17 jaar.) 'hij is ook gewoon zo leuk Luc!' Ze pakt haar mobiel en zet keihard one way of another op. Want zoals gewoonlijk, hebben Luc en ik onze one direction avond. Maar dan wordt Lucy gebeld. Het is duidelijk haar vriendje, en ze klinkt verdrietig. N een tijdje hangt ze op. En ze huilt het bij me uit. Ze vertelt me da haar vriendje het heeft uitgemaakt, omdat hij denkt dat ze vreemdgaat. Ik vertel dat ze veel beter verdient dan hem. 'Morgen, na mijn date, neem ik je mee naar hun, oke?' Ze knikt. Ik probeer haar nog een beetje te troosten. Nu voel ik me heel K*T eigenlijk, want ik heb de liefde van mijn leven net gevonden en zij is die van haar kwijt. Ze vond hem helemaal geweldig. Maar zoals ik al zei, ze verdient beter. Ik zet weer keihard one way of another op en we swingen mee op de maat.


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 28 juni 2013 - 15:55:
Haha yeaah sweet!
Xxx'jeass


1Dzayn
1Dzayn zei op 28 juni 2013 - 15:54:
awwhhh, They like each other ^^