Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Holiday on a Dessert Eiland. » 004

Holiday on a Dessert Eiland.

28 juni 2013 - 16:09

517

3

225



004

Made by Elma. Hope You like it! En als je een sa van ons wilt vul het lijste bij sa in! XX

POV ROXI.

Aangekomen beneden bij de trap. Liepen we naar de koffers. Hailey pakte haar koffer. Die was er direct al. Maar mijne niet. Hij kwam maar niet. Ik was zo bang dat die uit het vliegtuig was gevallen. ‘’Roxi, jouw koffer kan echt niet uit het vliegtuig zijn gevallen’’ Zei Hailey. We stonden nog even te wachten. Maar alle koffers waren al weg. ‘’Zie je nou wel.. mijn koffer is er echt uit gevallen..!’’ Zei ik heel verdrietig. Er kwam een man aan gelopen die hier werkt. ‘’Hello, where is you’re suitcase?’’ Vroeg aan aardige Engelse man. ‘’It is not here..’’ Zei ik. ‘’Ohw, what is you’re number from you’re suitcase? And you’re name’’ Zei de Man. ‘’My name is, Roxi Estonian. And my number is: E0011’’ Zei ik. ‘’Okeyy I am taking a look for you’’ Zei de aardige man. Ik zag op zijn badge dat hij Simon hete. Ik vond het een mooie naam. ‘’Nu maar wachtte totdat hij je koffer heeft’’ Zei Hailey. We zaten op de koffer van Hailey te wachten. Naar een paar minuten kwam Simon terug. Alleen hij had geen koffer mee. ‘’Zie je nou wel dat mijn koffer uit het vliegtuig is gevallen!’’ Zei ik. ‘’Nee, dat kan niet’’ Zei Hailey. Toen stond Simon voor ons. ‘’You’re suitcase is not here. It’s in England. It’s flinging tomorrow here. ’’ Zei Simon. ‘’And know?’’ Vroeg Hailey. ‘’You can sleep in a hotel. This is a adres.’’ Zei Simon. Hij gaf ons een kaartje waar van alles op stond. ‘’Thank you!’’ Zeiden wij tegelijk. We liepen weg. En gingen een beetje in winkels kijken die op dit vliegveld waren. ‘’Weetje?’’ Zei ik. ‘’Ja, volgens mij wel. Jij vindt die jonge leuk?’’ Zei Hailey. ‘’Hailey! Neee!’’ Riep ik. ‘’Haha! Wat is er dan?’’ Vroeg Hailey. ‘’Ik zie hier ook een One Direction winkel!’’ Zei ik kei hard. ‘’Daar gaan we heen!’’ Zei Hailey super vrolijk.
We liepen de hele winkel door met onze mond open. Het zag er zeker heel geniaal uit. Ik wou dat ik hier de hele dag kon blijven rond lopen. ‘’Roxi!, Moet je dit is zien.’’ Zei Hailey. ‘’Waar?..’’ Vroeg ik. ‘’Hier aan de muur.’’ Zei Hailey. Ik liep naar Hailey toe. Ik zag dat Zayn op de muur was geschilderd en zo vet! Ik wil dat wel op mijn kamer hebben dacht ik. Iets verder op stond ook de rest aan de muur geschilderd. Ik maakte er een foto van. En bij die van Zayn Malik gaf ik een kusje er op. Nu wou ik dat dit ook in het echt kon gebeuren. Na een poosje in de winkel te zijn geweest. Liepen we door alle winkels. We waren echt door het hele winkelcentrumpje. Heen gelopen. Maar we hadden anders niet zo veel te doen. Ik kon wel naar Simon staren maar die was hier niet. We liepen als laste naar een winkel van Starbuks daar moesten we even wat drinken halen. ‘’Kom je mee Roxi?’’ Vroeg Hailey. ‘’Jah, tuurlijk!’’ Zei ik. Het was echt super lekkeh.

-----------

Zeg ook als je een melding wilt in een reactie!
Anders vergeten we je misschien(:
Thanx


Reacties:


Anne
Anne zei op 28 juni 2013 - 19:30:
Super!!
Melding!


Malikaa
Malikaa zei op 28 juni 2013 - 18:08:
Leuk!!!
Melding
xXx


menepen
menepen zei op 28 juni 2013 - 16:30:
Melding hij is leuk