Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm looking for myself, did you see him? » ~part 12~

I'm looking for myself, did you see him?

16 april 2009 - 8:53

402

0

262



~part 12~

Bill kijkt hem angstig aan terwijl hij het mes tegen Bill's wang zet en er een snee in maakt. Hij zegt iets tegen Bill en Bill schud zijn hoofd. Hij geeft Bill enkele zachte, normaal vriendelijk bedoelde maar nu sarcastische, klopjes op zijn wang terwijl hij weer wat zegt met diezelfde grijns als daarstraks. Deze keer knikt Bill en neemt iets uit zijn zak. Het is een klein doorschijnend zakje met witte poeder in, cocaïne waarschijnlijk. Hij geeft het aan zijn neef, die weer wat zegt terwijl hij het bekijkt. Voor de eerste keer in dit gebeuren zegt of vraagt Bill iets. Ik weet niet wat het was, maar zijn neef reageert er fel op.Hij neemt Bill arm vast, trekt zijn trui omhoog en maakt ook daar een snee. Weer vraagt hij iets en weer knikt Bill met een angstig gezicht. Zijn neef laat hem los en Bill geeft hem een briefje van 20 euro. Zijn neef grijnst en gaat de deur uit. Bill gaat op zijn bed zitten en laat zijn vingertoppen over de snee in zijn gezicht glijden. Hij staat weer recht en schrikt als hij ziet staan kijken. Ik slik en zijn zijn ogen blijven me angstig aankijken. Mijn raam doe ik open en ik geef teken dat Bill hetzelfde moet doen. “Hoeveel heb je gezien?”¯ vraagt hij als zijn raam ook open staat. “Alles.”¯ Antwoord ik eerlijk. “Hoelang doet hij dit al?”¯ “3 jaar.”¯ Er valt een stilte tussen ons. “Wil je zwijgen? Anders kan ik grote problemen krijgen.”¯ “Tuurlijk, maar je moet er iets aan doen! Hij misbruikt je, dat weet je toch?”¯ Hij knikt. “Maar ik ben zo bang van hem! Hij heeft ooit voor mijn ogen een zwerver vermoord. En hij zei dat dat ook met mij zou gebeuren als ik niet deed wat hij vroeg.”¯ Wow, dat zag ik niet aankomen. Ik slik en zwijg. Ik begin nu pas te beseffen wat voor een rotleven hij heeft. Ouders die niet van hem houden, maar 1 vriend, een zus die hem niet moet, een neef die hem misbruikt….. “Ik ga maar eens naar onder, anders denken ze nog slechter over me dan ze al doen. Ik heb er geen idee van hoe ik die snee nu weer ga moeten uitleggen.”¯ Ik knik en hij doet, net zoals ik, zijn raam weer dicht. Hij gaat zijn kamer uit en ik ga wat rondsurfen op het internet.


[reacties?]


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.