Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lovend your first » Hoofdstuk 4: Hoe is het mogelijk

Lovend your first

28 juni 2013 - 21:42

328

0

213



Hoofdstuk 4: Hoe is het mogelijk

Hij is nog niet helemaal af

Na een paar dagen komt Jayson eindelijk bij bewustzijn.
Claire slaapt nog half want het is nog vroeg 8uur 's ochtends.
Ineens stappen er mensen binnen.
Het zijn de dokters die af en toe even komen kijken en daar wordt Claire helemaal wakker van.
Kijk kijk kijk eindelijk je bent wakker nou dat heeft je 5 dagen 3uur 40 minuten en 55 seconden gekost meissie, zegt de dokter die altijd maar grappig probeert te zijn maar het totaal niet is.
Claire meis ga maar mee met een van de dokters dan krijg je je ontbijt dan ga ik eerst maar eens Jayson onderzoeken.
Claire loopt mee met tegenzin, juist op deze momenten heeft Jayson haar nodig.
Snel stopt ze alles naar binnen en loopt weer terug.
Ze probeert het zo stil mogelijk te doen om zo lang mogelijk te blijven staan om te kijken, maar door al dat snelle eten heeft ze de hik gehad en dat is niet handig als je stil moet zijn.
Gelukkig hoort de dokter het niet en loopt gauw weer weg.
Claire komt gelijk naar binnen net of het toeval is dat zij op dat zelfde moment binnenkomt.
Jayson gaat het met je? vraagt Claire vluchtig maar zorgzaam.
Ja alleen nog een beetje hoofdpijn, dankje dat je er voor me was Claire en probeert haar een knuffel te geven maar haar hoofd bonkt zo dat ze gelijk weer terug valt.
Ik moet hier zeker nog een week of 3 liggen.
Maar onze plannen dan in de zomervakantie roept Claire
Veel daarvan zullen niet door kunnen gaan en heel misschien kan ik niet eens naar het concert van One Direction omdat dat veel en veel te hard is.
Dit keer is Claire aan de beurt om een knuffel uit te delen.
Maar dat is gelukkig niet zeker.

Inmiddels is het al 11uur en het bezoekuur begint.
Gelijk stappen er 5 jongens binnen.
Wat!!! One Direction schreeuwen ze in koor
Hello I'm Louis and we have you see fall and ehh...
Harry neemt het over and we come on visit.
Ow oke fine zegt Claire in gebrekkelijk engels


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.