Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm looking for myself, did you see him? » ~part 13~

I'm looking for myself, did you see him?

22 mei 2009 - 11:19

500

4

291



~part 13~

*3 dagen later*
Ik heb net mijn playstation uitgezet wanneer de bel gaat. Ik ga opendoen en zie Bill staan. Hij kijkt recht voor zich uit en reageert niet. “Kom je nog binnen of blijf je daar staan?”¯ “Oh, sorry. Hey Tom.”¯ Zegt hij verward terwijl hij binnenkomt. “Kunnen we naar je kamer gaan?”¯ vraagt hij wanneer hij mijn moeder in de zetel ziet zitten. “Euh, ja, tuurlijk.”¯ Hij knikt en ik volg hem naar mijn kamer. “Wat is er?”¯ vraag ik als hij op mijn bed zit. “Mijn ouders, ze hebben bevestigt wat ik al een tijdje vermoedde. “En dat is?”¯ Hij zucht en kijkt diep in mijn ogen. “Ik ben geadopteerd.”¯ “Maar dat is fantastisch! Nu kan je toch beslissen of je bij hen blijft of dat je bij je echte familie gaat wonen!”¯ Hij schud zijn hoofd. “Ze weten niet wie mijn familie is. Ik ben in een weeshuis achtergelaten zonder dat ze van me wisten wie ik was. Ik moet hier blijven.”¯ “Dat is vervelend.”¯ “Mag ik misschien hier blijven slapen? Ik wil vandaag niet meer terug naar huis.”¯ “Ik zal het gaan vragen.”¯ Ik veer recht en ga naar onder waar mam nog steeds naar televisie kijkt. “Mam, mag Bill blijven slapen?”¯ “Tuurlijk schat.”¯ “Bedankt mam!”¯ roep ik terwijl ik weer naar boven vlieg. “Het mag!”¯ “Tof! Toch nog iets dat meezit vandaag.”¯ Ik knik. “Wat wil je doen?”¯ Hij haalt zijn schouders op. “Geen idee, wat was jij bezig?”¯ “Niks, ik had net mijn playstation uitgezet toen je aanbelde.”¯ “Zet hem dan maar terug aan, ik heb zin om je nog eens in te maken.”¯ Zegt hij met een grijns op zijn gezicht. “Blijf dromen.”¯ Zeg ik op dezelfde manier terwijl ik mijn playstation terug aanzet. Hij komt naast me zitten en ik duw een controller in zijn handen. “Yes!!”¯ roep ik terwijl ik een gat in de lucht spring nadat mijn auto als eerste over de streep ging. “Ik wil een revenge!”¯ zegt hij snel. We beginnen de race opnieuw, en weer win ik. “Nog een!”¯ weer word het spel gestart en zo gaan we verder tot Bill dan toch een keer wint. “Waar is het toilet?”¯ vraagt wij wanneer de playstation weer uitstaat. “2de deur links.”¯ Hij knikt en loopt mijn kamer uit. Slechts 2 minuten later gaat de deur weer open. Het is mam. “Waar is Bill?”¯ “Naar toilet.”¯ “Oh, euh, ik kwam alleen maar zeggen dat ik ga slapen, en maak het niet te druk, oke?”¯ “Ja mam, tot morgen.”¯ Ze gaat weg en even later is Bill weer terug. “Mijn ma is al gaan slapen, misschien moeten wij dat ook maar doen.”¯ Stel ik voor. “Is goed, ik begon toch al aardig moe te worden.”¯ “Oke”¯ We kleden ons uit en ik ga in mijn bed liggen terwijl Bill op de matras naast mijn bed, die er dus nog steeds ligt, gaat liggen. “Tot morgen Bill.”¯ “Tot morgen Tom.”¯ Ik sluit mijn ogen en val niet veel later is slaap.

[reacties?]


Reacties:


xNadezhda zei op 21 mei 2009 - 17:42:
Wat, ik had nog niet gereageerd? Nou ja, wat ben ik dom

Ze zijn echt super samen, dat ze nog steeds niet weten dat ze broers zijn! Whahaha

Dus we willen meer!


MariTom
MariTom zei op 15 mei 2009 - 20:48:
Awhh!
Ik vind ze echt schattig

Maar heel leuk verhaal, en héél snel verder! <3


MyReflection
MyReflection zei op 24 april 2009 - 21:35:
supermooi verhaal,
snel verder


Sweetlady
Sweetlady zei op 17 april 2009 - 12:06:
Snell verder.... Goed getypt... Arme Bill... Ze moeten er tog achter komen dat ze broers zijn hah snel verder
x