Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Untitled ~ Niall Horan » O1.

Untitled ~ Niall Horan

29 juni 2013 - 15:31

564

18

778



O1.

De alcohol had ervoor gezorgd dat ik niet helder meer kon nadenken, maar dat maakte me niets uit. Deze avond was geweldig en dat liet ik me niet afpakken. Nog steeds stond ik bij de jongen die eerder deze avond tegen mij aan begon te dansen. Inmiddels waren we al een aantal drankjes verder en flink aangeschoten. Persoonlijk vond ik dit een prima afsluiting van de week.
Ik werd op mijn arm getikt en keek op. De vriendelijke ogen van Elvira keken me aan en ik zag haar mond bewegen. Door de mengeling van muziek en drank kon ik haar niet verstaan en ik zag haar zuchten.
"Kom je mee naar huis?" Schreeuwde ze toen in mijn oor en ik schudde mijn hoofd.
"Ik blijf nog even!" Hoorde ik mezelf zeggen en ik zag dat ze knikte.
Elvira verdween weer in de menigte en ik richtte me weer op de jongen, met wie ik de hele avond had doorgebracht.

Op een gegeven moment kwamen er twee andere jongens bij ons staan en ik zag dat ze wat woorden uitwisselden. De jongen richtte zich weer op mij en bracht zijn mond naar mijn oor.
"Wij gaan naar ons appartement. Ga je mee?"
Zonder na te denken, knikte ik en hij pakte mijn hand. Hij trok me tussen de mensen door en ineens stonden we buiten. Mijn pumps trok ik uit en ik snoof de frisse buitenlucht op. Helemaal recht kon ik niet meer lopen, maar gelukkig zag ik dat hij dat ook niet meer kon. Samen liepen we achter de twee jongens aan en we stapten in een taxi. Tijdens de rit reden we door verschillende delen van de stad en het duurde voor mijn gevoel een uur voor we er waren. Uiteindelijk mochten we uitstappen en liep ik achter de jongens aan. We kwamen bij een schattige bungalow aan met twee verdiepingen.
De deur werd open gemaakt en ik liep achter hen aan naar binnen. In de woonkamer troffen we nog twee andere jongens aan, maar lang had ik niet om hen in me op te nemen, want de jongen trok me de trap op naar boven. Hij duwde me een kamer in en deed de deur op slot. Heel even schoot er een moment van angst door me heen, maar dat wuifde ik snel weg toen ik zag dat hij zijn shirt uitdeed. Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht en ik liep langzaam naar hem toe. Hij had het door en keek me grijnzend aan. Toen ik dichtbij hem stond, drukte ik mijn lippen ruw op de zijne. Hij deinsde niet terug. In tegenstelling; hij pakte me stevig vast en zoende me terug. Ik werd richting het bed gestuurd en voelde hoe ik op de zachte lakens belandde. Hij hing boven me en ik trok mijn top uit. Ik meende een glinstering in zijn ogen te zien en hij zoende me opnieuw. Mijn handen gleden over zijn torso richting zijn broek en er verscheen kippenvel op zijn huid. Steeds meer kledingstukken belandden op de vloer en meer lust begon op te waaien.
Dit kon nog eens een leuke nacht worden.

--------------------
Ik word blij van reacties ^^
Ik ben niet helemaal blij met dit stukje, maar ik moet iets haha
Dit wordt geen seksstory btw,
Maar dit moest even voor het begin haha

Ik zal niet elke dag activeren, maar ik wilde deze alvast online zetten (:
xx love y'all


Reacties:

1 2 3 4

menepen
menepen zei op 1 juli 2013 - 7:11:
Melding


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 30 juni 2013 - 23:39:
Leuk! Je kan goed schrijven!
Melding?
XXX


suzanxvampir
suzanxvampir zei op 30 juni 2013 - 21:38:
Leuk! Melding?


PrincesLolly
PrincesLolly zei op 30 juni 2013 - 9:31:
Goed geschreven!
Melding??

Kusje x


Malikaa
Malikaa zei op 30 juni 2013 - 1:17:
Je schrijfy echt goed!!!
Melding voor mij please ^^
xXx