Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke Stand alone's » falinlove1D's stand alone (persoonlijk)

Persoonlijke Stand alone's

29 juni 2013 - 17:05

993

1

280



falinlove1D's stand alone (persoonlijk)

I hope you like it! Enjoy x

Morgen is het ball van onze school. Ik Lesley (15) moet vandaag nog snel een mooie jurk in de stad scoren. Anders kom ik daar aan in mijn korte broekje en een T-shirtje er boven aan. Dan zouden ze mij echt niet binnen laten. In mijn kleding kast zat ook niet echt veel leuke dingen, dus ik moest wel naar de stad. Ik ging samen met mijn beste vriend Harry Styles. Hij gaat ook samen met mij naar het ball. Hij moest ook nog een paar leuke kleren scoren. Eigenlijk vind hij schoppen nooit leuk. Maar omdat ik mee ga wel. Alleen hij moest dingen aan gaan doen waardoor mensen niet konden zien dat het Harry Styles is. Anders kwamen er rijen gillende meiden achter ons aan. Die super fan zijn van One Direction, en dan zekers van hem. Jammer genoeg woonde Harry aan de andere kant van de stad. Dus hadden we samen in de Mac Donald afgesproken.

*Poosje later toen ik in de stad was aangekomen*

Ik liep naar binnen in de Mac Donalds. En Harry zwaaide naar me. Hij was dit keer erg vermomd. Dus gelukkig zwaaide hij naar me. Anders had ik hem nooit zien zitten. ‘’Hello Lesley’’ Zei Harry. ‘’Hellooo’’ Zei ik blij. Ik was al helmaal verliefd op hem. Maar ik wilde het liefst dat hij dat niet op viel. ‘’Do you want a Mac flurry?’’ Vroeg ik. ‘’Yes’’ Antwoordde hij. Ik dumpte mijn spullen op het bankje. En liep naar de kassa. Ik bestelde 2x Mac flurry magnum. Die zijn zo lekker. En was maar €2,25 per stuk. Toen ik had betaald. Liep ik terug. En aten we samen een lekkere Mac flurry op. ‘’are we going to a expensive shop?’’ Vroeg Harry. ‘’Uhm yes, but i don’t have so much money..’’ antwoordde ik. ‘’I can pay some money for you’’ Zei Harry aardig. We liepen samen door de stad heen. ‘’there is a expensieve shop’’Zei ik.

We liepen naar binnen en keken eerst naar de dames kleding. Want dat zat beneden. Ik had een leuk jurkje gevonden. Met een leuke patroon. ‘’I am going to try this dress on’’ Zei ik. Ik liep naar de kleedhokjes. En Harry volgde me. Toen ik was omgekleed, keek ik in de spiegel. Het stond echt leuk. ‘’do you like this one for the school ball?’’ Vroeg ik. ‘’yes, I really like it. And it look really good on you. And super sexy!.’’ Zei Harry. Met een knip oog. Ik nam deze wel. Anders moest ik zo lang gaan zoeken in alle winkels. Daarna kleedde ik weer om. Nu gingen we naar boven naar de heren, om wat voor Harry te vinden. Het was echt allemaal heel duur. Maar ik betaalde al mijn geld wat ik had. En dat vond Harry prima.

Toen we boven waren liepen we naar een paar pakken toe. Hij hoefde alleen een jasje. Want als broek deed hij een spijkerbroek onder. Dat vond ik namelijk heel sexy staan bij jongens. Hij vond een mooi zwart jasje. En een mooie gouden broek. Wel nep goud. En een leuke T-shirtje met een print. ‘’I am going to try it on’’ Zei Harry. ‘’Okey, ik liep naar de bankjes en ging zitten. Wachten totdat hij klaar was. Hij stapte uit het hokje. En stond heel mooi. Alleen hij moest een iets grotere jasje hebben. Ik pakte het jasje aan en haalde een grotere maat voor hem op. ‘’Look this is a better size.’’ Zei ik. Toen ik al weer terug was. Dit keer paste het wel. ‘’It looks good! And really hot and sexy!’’ zei ik. ‘’Oke, I like this ons to. I am going to have it.’’ Zei Harry. En hij deed het gordijntje weer dicht.

Daarna liepen we naar de kassa. Eerst betaalde hij mijn jurkje. Het was al best duur. €59,99. Hij vond het best mee vallen. Ik had nog €25,00 euro mee. Dus hoefde hij niet heel veel te betalen voor mij. En later betaalde ik het hem wel weer terug. Zijn kleding was ook al duur €119,00 euro. Hij vond dit keer ook wel goed koop. Ik dacht echt dat kun je niet gaan betalen. Maarja hij is zo rijk dat Harry alles kan betalen. Ik lachte en liepen de winkel uit. ‘’I am paying it back tomorrow’’ Zei ik. ‘’No, I don’t want to that you are paying it me back.’’ Zei Harry. ‘’Oh, oke’’ Zei ik. En we liepen verder door de winkel straat. We gingen nog naar heel veel winkels. Zoals Douglas waar we allemaal parfum gingen uit testen. En vooral de duurste. De dag was zo weer om. En ik moest naar huis. ‘’I will see you tomorrow!’’Zei ik. En gaf Harry een hug.

*het school ball*

Het was al 19:30. Ik had nog een half uurtje en dan begon het ball. Ik deed nog een keertje mijn make-up. En daarna werd ik door mijn ouders naar het ball gebracht. Toen ik aankwam zag ik Harry al buiten staan. Ik stapte uit de auto. ‘’Doeii Mama en Papa.’’ Zei ik. ‘’Doeii, veel plezier!’’ Zei mijn moeder. ‘’Tot vanavond’’ Zei Papa. Ik deed de deur van de auto dicht. En liep de straat over naar Harry. Ik gaf hem een big hug. We liepen samen naar binnen en het was net tijd. Toen we aan het dansen waren voelde ik mijn lippen op de mijne. Ik voelde mezelf helmaal rood worden. Maar gelukkig kon je dat nu niet zien. Er werd ons na gefloten. Maar dat maakte niks uit. Daarna liepen we naar een stillere plek. ‘’I need to tell you something’’ Zei Harry. ‘’What do you want to say?’’ vroeg ik. Ik hoopte dat hij me ging vragen. Ik zag dat hij zenuwachtig was. ‘’Do you want a relation with me?’’ Vroeg Harry. ‘’Yes, I do.’’ Antwoordde ik. En ik voelde zijn lippen op de mijne. De school ball was echt super leuk met Harry. Een dag om nooit meer te gaan vergeten.


Reacties:


falinlove1D
falinlove1D zei op 6 juli 2013 - 11:57:
sorry sorry sorry sorry dat ik pas zo laat reageer maar ik zit al een tijdje niet meer op fanfic dus sorrry sorry sorry sorry sorry sorry!
Maar dit is echt ge-wel-dig!!!!
Aaaaaaaaa flip hier helemaal!!!
Hij is echt heeeeeeeel leuk!!!!!
Xxxxxx een meisje dat heel erg flipt