Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I hate them. » I have to tell you something.

I hate them.

29 juni 2013 - 18:53

434

6

386



I have to tell you something.

Melissa's gedachten.
"uh, Melissa. Ik moet je iets vertellen." Alison en ik zaten samen tv te kijken bij mij thuis. Wat was er aan de hand?
"Vertel."
"Word alsjeblieft niet boos oke?"
"Hoe kan ik boos worden op jou? Je hielp me tegen Louis. Ik beschouw je nu als mijn beste vriendin."
"Hahha, ik beschouw jou hetzelfde. Ookal kennen we elkaar nog maar een dag. Het voelt langer. Maar uhm... Mijn achternaam is Payne."
"Uh, wat maakt het uit dat je achternaam Payne is?"
"Mean, jij bent echt geen directioner he?"
"Goh je meent het." Wat was er aan de hand? Wat is er mis met de achternaam Payne hebben?
"Liam, mijn tweelingbroer, is bevriend met Louis. Hij zit ook in One Direction."
Mijn mond viel open in een O-vorm.
"Mel, zeg alsjeblieft iets."
"Uh-uh. Wat moet ik zeggen? Je zei tegen mij dat je ook geen directioner bent. Maar je bent het zusje van een van de bandleden!"
"Melissa, ik ben geen fan van hun. Ik zie hun gewoon als vrienden van mijn broer die aardig tegen mij doen omdat Liam mijn broer is. Natuurlijk, ik luister naar hun muziek. Maar dat is omdat ik trots op mijn broer ben. Ik heb helemaal niks met die andere bandleden. En ik denk nog steeds dat Larry echt is."
"Haha, oke. Het geeft niet. IK ben blij dat je het me hebt vertelt. Maar Larry is niet echt. Behalve als Louis bi is. Hij is echt een hele grote player."
"Dat heb ik gemerkt ja. Ik vind het worderbaarlijk dat hij me niet herkent heeft. Oke, ik ben af van mijn beugel en mijn haar heeft weer zijn natuurlijke kleur. Want de vorige keer dat ik hun zag was mijn haar blond. Ik vond dat ik te veel op Liam leek. Maar nu maakt dat me niks meer uit."
"Mij verbaast het me eigenlijk ook wel. Ik bedoel, hij vergat net het zusje van een van zijn kon- uh, ik bedoel bandleden."
"Haha, je mag ze nog steeds wel kontenlikkers noemen hoor. Het is jouw mening. Maar ik moet naar huis toe behalve als je wil dat Liam ongerust word en me op komt halen.En ik denk niet dat je dat wil. Volgende keer gaan we bij mij!"
"Ja is goed. Behalve als Louis er is. Dat word een grote bitch-fight. Op school houd hij zich altijd in. Tot morgen!"
En met dat was ze weg. Het zusje van, wacht hoe heet hij ookal weer... Nouja, mens-persoon-iets Payne. Louis gaat me zo haten voor dit... Alleen al met de gedachte van Louis zijn horror gezicht als hij weet dat ik beste vriendinnen ben met het zusje van een van zijn bandleden... haha.


Reacties:

1 2

ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 30 juni 2013 - 20:59:
Leuwkk! Melding!


Malikaa
Malikaa zei op 30 juni 2013 - 20:51:
Alison is genius!!!
Melding please!!!
xXx


love4niall
love4niall zei op 30 juni 2013 - 14:43:
Team1D, ik zou graag een foto willen posten, maar hoe moet dat?
Ik heb hier wel een url naar de foto; http://data.whicdn.com/images/1756146/photography_winter_beautiful_beauty_cute_girl-0b99f0a0467f24355ee3f5ec141ffd11_h_tiny.jpg


laurastyles
laurastyles zei op 30 juni 2013 - 9:33:
melding???


Team1D
Team1D zei op 30 juni 2013 - 9:16:
Kan je een picc posten van Melissa?

Melding