Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Badgirlz.[pauze] » 014

The Badgirlz.[pauze]

29 juni 2013 - 19:23

777

5

271



014

Hope you like it!xx

Aangekomen bij Schiphol moesten we onze hand bagage later controleren, en de paspoorten. En dan mochten we door gaan. En onze vliegtuig stond al klaar. Dus wij konden zo door lopen. Ik zat naast Zayn en het raam. Ik kon heel mooi naar buiten kijken. Gelukkig had ik geen hoogte vrees. Anders wou ik of niet in het vliegtuig of niet bij het raampje.

Nu mag ik nog net in het vliegtuig omdat ik zwanger ben. En naar een paar weekjes mag het niet meer in het vliegtuig. Maar nu kan het nog net nog. Dus het was mooi getimed.

We konden niet veel dingen verzinnen om te gaan doen. Want we mochten niet op onze mobiel. Ik rommelde in mijn tas en vond wat kauwgom. Ik pakte het er uit. En dacht ik kan wel met Zayn een kauwgom bel wedstrijd doen. Kijken wie het grootse kan blazen. ‘’Zayn? Will you do a bubble gum contest?’’ Vroeg ik. ‘’Yes, that’s a great idea!’’ Zei Zayn. Ik gaf hem twee kauwgompjes. En zaten met zen tweetjes te kauwen. ‘’Can we play as well, that bubble gum contest?’’ Vroeg Niall. ‘’Yes’’ Zeiden ik en Zayn in koor. Ik gaf hun ook kauwgompjes. En daarna zaten we allemaal te blazen. Iedere keek hoorde je plop, plop, plop. Of een klein gillertje. Als Zayn mijn bel wou kapot maken of ik die van hem. Heel veel mensen keken om. Al zaten we in de VIP ruimte. Daar werden ze volgens mij geïrriteerd. Na 5min kwam een vrouw aangelopen. ‘’Hello, can all you stop with ploping?’’ Zei een vrouw. ‘’Umm..Y..Yes’’ Zei ik stotterend. De vrouw keek nog al boos. Volgens mij waren veel mensen geïrriteerd geraakt. Nu moesten we maar iets anders verzinnen. Maar wat.. hmm.. ik dacht na. En opeens hoorde ik een beetje gesnurk naast me. Zayn was in slaapgevallen. Iedereen moest een beetje lachen. En al gouw kwam Zayn op mijn schouder terecht. Ik gaf hem een kusje op zijn hoofdje. Ik liet hem nog even liggen en ondertussen keek ik naar buiten. We zaten in de wolken. Het zag er mooi uit. Ik pakte mijn mobiel. Daar kon ik wel een foto mee maken. Ik keek voor de zekerheid als die nog op stil stond. En dat was die gelukkig nog wel.

Ik maakte een paar foto’s en ook van Zayn die op mijn schouder aan het slapen was. Het zag er echt heel lief uit. En maakte nog een paar foto’s van mijn ouders en de rest van 1D. we zaten echt mooi voor in het vliegtuig. En sommige mensen die hier in de VIP ruimte zaten wouden graag een handtekening van hun. En nu ook van mij omdat ik Zayn zijn vriendin was. Maar ik deed maar een krabbeltje. Met mijn naam. En zelfs een haartje er bij. Dat stond wel leuk. Het was niet mijn echte handtekening. Maar eentje voor fans.

Na een poosje maakte ik Zayn wakker. ‘’Wake up Zayn!’’ Zei ik in zijn oortje. Zayn werd langzaam wakker. Volgens mij had hij niet lang geslapen. Toen ik hem wakker had gemaakt gingen we landen. Ik maakte nog snel een foto samen met Zayn en mij in het vliegtuig. Die kon ik dan misschien leuk inlijsten. We mochten als eerste het vliegtuig uit. Omdat het bekende mensen waren. En hun dan voorrang hebben. We liepen het vliegtuig uit. En gingen door alles wat we aan de kant hebben van het vliegveld. En liepen toen daarna naar de limo. Die al klaar stond voor ons.

We gingen nu onderweg naar ons huisje. Het duurde niet lang. En daarna waren we er al. Ik stapte uit de limo en zag een hele mooie Vila staan. De buurt zag er ook al heel mooi uit. Het leek wel alsof de straat uit liep. Omdat er een limo stond. Zayn liep naar het hekje. En drukte op een bel. Opeens hoorde we een stem.

‘’Hello’’
‘’Hello Its me Zayn’’
‘’Ohw, Hello. You are all coming to see the house?’’
‘’Yes, with my girlfrend, band mates and the parents from my girl.’’
‘’Oke. I will let you all in’’
‘’Thanks’’


De poort ging open. Het leek me wel een aardige vrouw die door dat ding heen praatte. Het was echt een mooi huis. En een mooie tuin. Gelukkig kan je niet heel veel van de tuin zien als je op de weg staat. Dus het leek al een leuk huisje van de buitenkant. De vrouw kwam al naar buiten lopen. Zayn had me al verteld dat zei hier nu alleen woonde. Want haar man had een ongeluk gehad en was erna overleden. En nu kon ze haar huis niet meer betalen. En daarom verkoopt ze het huis.


Reacties:


Anne
Anne zei op 30 juni 2013 - 11:46:
Ga eens snel verder!!(a)
Ik wil ook zo'n villa!! :p

Rik en Anne!!


menepen
menepen zei op 29 juni 2013 - 21:43:
Melding


Malikaa
Malikaa zei op 29 juni 2013 - 21:06:
Leuk!!!
Snel verder :3
xXx


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 29 juni 2013 - 20:47:
Gauw verder..


Janitaa
Janitaa zei op 29 juni 2013 - 19:30:
Aawh! Sweet! :3
Snel veder!
XxxSISIxxX