Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Secret » “--Ik krijg je nog wel--”

Secret

30 juni 2013 - 0:10

1282

9

434



“--Ik krijg je nog wel--”

Dit is het tweede hoofdstuk van Secret. Misschien is het nu nog saai, maar ik beloof je, er komt nog genoeg drama aan ;D

Justins pov:
Ik parkeer mijn witte Ferrari in de garage van het huis van Mike en mij. Ja we wonen samen, dat was makkelijker voor het dealen, dan kan je tenminste meteen een bespreking houden. Nadat ik de deur heb geopend stap ik uit de auto en sluit de deur weer achter me waarna ik de garage uitloop, het huis in. Ik haal een hand door mijn haren en loop meteen door naar de ruime woonkamer. ‘Wat was er nou zo belangrijk dat ik moest komen?’ Sis ik als ik Mike daar, zoals ik al verwachtte, zie zitten en laat me op de bank vallen. Het is raar. Als ik bij Allison ben, ben ik gewoon kalm. Maar zodra we niet meer bij elkaar zijn raak ik gestrest van de kleinste dingen. Ik grinnik zachtjes in mezelf. Het lijkt wel alsof ik verslaafd aan Allison ben in plaats van aan drugs. ‘Bieber!’ Geïrriteerd kijk ik op naar Mike die voor me staat en zijn hoofd schud. ‘Blijf je even wakker alsjeblieft? We hebben wat zaken die we moeten afhandelen.’. Zaken? ‘Waar heb je het over Watson? Welke zaken?’ Ik kijk hem niet-begrijpend aan. ‘Daarom belde ik je. Andrew belde. Vanavond om 20:00 op de vaste plek komen ze onze bestelling afleveren.’ Ik frons diep. ‘Die zou volgende week toch pas komen?’ Vraag ik wat aarzelend. Niet dat het niet handig was dat de bestelling vanavond hier al was maar ik vertrouw het niet helemaal. Mike wel, maar Andrew niet. Hij heeft ons al eens eerder belazerd. ‘Een andere klant van Andrew cancelde dus hebben ze onze bestelling nu al.’ Ik knik. ‘Oké dan..’ Mompel ik en sta op waarna ik me uitrek. Ik kijk Mike weer aan. ‘Was dat het? Want anders ga ik nu even een douche nemen.’ Zodra hij knikt draai ik me om en loop de trap op. ‘Aye Bieber, al terug van je vriendinnetje?’ Hoor ik een maar al te bekende stem lachend zeggen. ‘Ach hou je mond White.’ Antwoord ik lachend en geef Cole een hug-box als ik bij hem ben. Cole is ook een deel van onze “groep”. Mike en ik zijn samen zeg maar de leiders en Cole, Dan, Jay en Nathan zijn om ze zo maar te omschrijven de gewone leden. Of hoe je dat ook wil noemen. We zijn gewoon een familie. Cole, Dan, Jay en Nathan wonen ondertussen ook al bij Mike en mij en ik heb er niks op tegen. Je verveelt jezelf nooit, dat is zeker. Soms is het wel vervelend als ik eens alleen met Allison wil zijn, want dat lukt sowieso niet. Zelfs niet als we op mijn kamer zitten. Om de 5 minuten wordt er op mijn deur geklopt en is er weer iets. En bij Allison kunnen we ook niet afspreken vanwege haar ouders dus meestal gaan we gewoon ergens naar toe. ‘Nah, het is wel leuk om jou te plagen.’ Grijnzend schud ik mijn hoofd en geef hem een duwtje. ‘Wacht maar jij, ik krijg je nog wel Cole.’ Zeg ik lachend en loop vervolgens door naar mijn kamer. Ik open de deur en loop naar binnen waarna ik de deur met mijn voet sluit. Onderweg naar mijn badkamer trek ik mijn shirt vast uit en gooi die op de grond. Ik krab even op mijn buik en loop de badkamer in, waar ik de douche aanzet. Vervolgens sluit ik de deur van de badkamer en doe hem op slot, je weet maar nooit. Ik kleed me uit en stap onder de douche waar ik van het warme water geniet. Mijn spieren begonnen zich langzaam helemaal te ontspannen en ik sluit mijn ogen.

Allisons pov:
Ik kijk op als Kelsey de woonkamer weer in komt gelopen met een bak popcorn en glimlach. Na een hele lange tijd uit leggen en mezelf en Justin verdedigen is Kelsey er eindelijk over op gehouden en heeft ze me beloofd niks tegen mijn ouders te zeggen. Ik stop de DVD in de Dvd-speler en ga op de bank zitten met de afstandsbediening. Ik kijk even naar Kelsey terwijl ik voorbij de reclames spoel. ‘Wat wil je drinken Alli?’. Na een paar seconden na te denken antwoord ik met: ‘Cola please.’ Op haar vraag en glimlach. Ik pak een handje popcorn en zet de film op pauze als hij echt gaat beginnen. Ik leg een kussen op mijn benen en speel er een beetje mee. Eigenlijk vroeg ik me wel af wat Justin nu aan het doen was. We hebben geen perfecte relatie. Dat weten we allebei, dat komt vooral door de mensen om ons heen. Mijn ouders en vrienden die moeilijk doen of gaan doen als ze erachter komen en Jus’ vrienden, nja, ze kunnen nogal irritant en agressief doen, wat me toch wel wat bang maakt. Maar ondanks alles loopt tot nu toe alles goed. Natuurlijk hebben we al een paar keer ruzie gehad, dat verwachtte ik ook niet anders, maar dat hoort nu eenmaal bij een relatie. Een relatie zonder ruzies kan ik me niet voorstellen. Zou ik ook wel een beetje eng vinden eerlijk gezegd. Ik word uit mijn gedachten gehaald door Kelsey die een glas cola voor me houd. Ik pak het aan en glimlach naar haar. ‘Dank je wel cutie.’ Zeg ik breed glimlachend waardoor ze grinnikt en me een por geeft zodra ze naast me zit. ‘Kan ‘ie?’ Vraag ik lachend. Doelend op de film. ‘Yep.’ De “p” poppend waardoor ik op mijn beurt grinnik en vervolgens op Play druk. Ik lik over mijn lippen en neem een slokje cola. Kijkend naar het beeldscherm van de tv graai ik met mijn hand in de bak met popcorn die op Kelseys schoot staat en begin het handje popcorn langzaam leeg te eten. We waren bij Kelsey thuis aangezien mijn ouders vandaag thuis waren en die van Kelsey niet. Dan kunnen we in ieder geval ongestoord film kijken. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik even naar Kelsey die geconcentreerd naar het beeldscherm kijkt waarna ik daar ook naar kijk. Ik hoop maar dat ze haar belofte houdt en het tegen niemand zegt. Als ze het tegen iemand zegt die zeg maar in onze “levensstijl” zit, wat inhoud, rijke ouders, braaf en al dat gedoe, dan weten mijn ouders het zo. Alles wat er gebeurt met kinderen van rijke en belangrijke mensen wordt meteen doorverteld. Zo gaat dat in deze levensstijl. Je ouders houden je weg van de “slechte kant” van de wereld. En dat is precies wat mijn ouders ook proberen te doen. Alleen is het nu niet gelukt. Als ze erachter komen dat ik een relatie met Justin heb, flippen ze. Mensen worden in deze levensstijl beoordeelt door hoe hun kinderen zich gedragen. Nou ja, grotendeels dan. En nja, als kind van iemand met een hoge status moet je er maar het beste van maken. Dat lukte bij mij redelijk goed. Ik heb geweldige vrienden en toen kwam Justin. Mijn ouders zouden zeggen dat dat alles heeft verpest maar alles is juist beter geworden. ‘Hello? Allison ben je er nog?’ Ik schud mijn hoofd om uit mijn gedachten te komen en kijk wat verward naar Kelsey. ‘Huh? Wat?’ Ik bijt op mijn onderlip en slik. ‘Ik vroeg of je nog iets van Layla en Kaira had gehoord?’. ‘Oh eh, volgens mij niet..’ Zoekend kijk ik om me heen en pak mijn mobiel dan. Ik kijk tussen mijn berichten en schud mijn hoofd. ‘Nee, ik heb niks ontvangen. Jij?’ Als ze haar hoofd schud knik ik. ‘Als ze willen komen zijn ze sowieso welkom. Ze weten waar we zijn.’ Zeg ik glimlachend en kijk weer naar het beeldscherm als ik zie dat Kelsey het met me eens zijnde knikt.


Reacties:

1 2

ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 30 juni 2013 - 20:05:
Gauw verder! X


AnnemieB
AnnemieB zei op 30 juni 2013 - 13:20:
Was. Door die drugs is hij zijn carrier kwijt geraakt zeg maar. Maar dat wordt allemaal nog duidelijk hahah.


Team1D
Team1D zei op 30 juni 2013 - 12:38:
Is Justin nou een bekende sexy zanger of niet? Dat snap ik alleen niet verder wil ik wel lezen dus melding


AnnemieB
AnnemieB zei op 30 juni 2013 - 11:55:
Zal ik doen


xiheartlarry
xiheartlarry zei op 30 juni 2013 - 11:50:
Geef mij ook maar een melding!
Ik ben benieuwd wat je met dit verhaal gaat doen verder (:
x