Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Badgirlz.[pauze] » 016

The Badgirlz.[pauze]

30 juni 2013 - 21:34

574

4

252



016

Tadaa nog eentje! Wel een klein hoofdstukje. Hope you like it! enjoy! :)

Het concert was echt geweldig. Mijn ouders vonden het ook super leuk voor het eerst. Nu moesten ze ffe omkleden. Ik en mijn ouders wachten even op de gang en toen ze klaar waren liepen we naar de lift. En gingen daarna met het vliegtuigje. Naar Engeland. Inmiddels was het aan het regenen. Het was echt typisch Engels weer. Gelukkig zaten wij mooi droog in het vliegtuig. Het was echt heel donker buiten. Ik had nu echt niet mooi uit zicht. Zayn en de rest waren moe van al het springen op het podium hun sliepen een beetje. En mijn ouders zaten een beetje te kwebbelen. Ik keek op mijn telefoon dit keer mocht ik die wel aan. Want het was maar een One Direction vliegtuig. Ik keek naar hoe laat het was. Het was al 7 uur. Daarom had ik al trek. En gelukkig had ik nog een broodje in mijn tas, ik at die op. Daarna waren we er al. Ik maakte Zayn wakker die naast me zat te slapen. En daarna maakte ik de rest wakker. We liepen uit het vliegtuigje. En ik en mijn ouders bedankte de piloot. We stapten weer in de limo. En reden naar het vliegveld. Iedereen had trek gekregen. En ik ook wel weer. Een broodje was niet genoeg. We reden over de snel weg en de chauffeur zag een KFC. Daar reden we heen. En mijn ouders gingen naar binnen. En bestelde 2 emmers.

We zaten met zen allen achter in kip te eten. Het was super lekker. Nu had ik heel erg dorst. Gelukkig hadden we cola bij. Ondertussen reden we verder. En het klaarde al wat op en de zon kwam al weer te voorschijn.

We stapten uit de limo omdat we bij het vliegveld waren. We gingen via een andere kant er in. Anders kwamen er te veel mensen op ons af. Die erg fan van hun waren. Gelukkig konden we zo door lopen. En waren we niet te laat. We zaten weer in de VIP plekken. Maar dit keer waren wij er alleen. ‘’Boys? Will you all do a bubble gum contest with me?’’ Vroeg ik. ‘’Yes!’’ Zeiden we tegelijk. We waren met ons allen aan het ploppen. Naar een poosje deden mijn ouders ook mee. Ze zagen de lol er wel van in. Na een poosje kwam er een mevrouw aan lopen met een karretje zijn kauwde ook al kauwgom en deed er toen heel even aan mee toen ze langs liep. We moesten allemaal lachen. De hele tijd hoorde je plop, plop. We probeerden de grootste bel te maken. We werden er allemaal gek van. En stopte er mee. Na een poosje kwamen we aan bij schip hol. We waren geland en gingen het vliegtuig uit.

Het werd al best laat. En de boys van 1D hadden nog geen hotel gevonden. ‘’Can we sleep at you’re house?’’ Vroeg Harry. ‘’Uhm.. I dont know..’’ Zei ik. ‘’Mama?? En papa?? Mogen ze allemaal bij ons vanavond slapen?’’Vroeg ik. ‘’Uhm.. Van mij mag het wel, vraag maar aan je moeder.’’ Zij mijn vader. ‘’Oke’’ Zei ik. ‘’Mama?? Mag dat?’’ Vroeg ik. ‘’Ja, tuurlijk.’’ Zei mijn moeder. Ik was helmaal blij. Ze mochten logeren! ‘’My mum en dad say yes!’’ Zei ik. ‘’Yes’’ Zeiden ze allemaal tegelijk. Vandaag komen de boys logeren. Na een paar minuten lopen kwamen we bij de limo. We stapten in en reden naar mijn huis. Het feestje kon beginnen.


Reacties:


Ashley1D zei op 12 aug 2014 - 16:42:
PARTY IN MY HOUSE!! Woeee
xx
Melding 4 ever


menepen
menepen zei op 1 juli 2013 - 6:50:


Malikaa
Malikaa zei op 30 juni 2013 - 21:49:
Ahahah sleepover ^^
Snel verder
xXx


Janitaa
Janitaa zei op 30 juni 2013 - 21:43:
PARTYY! Likie like it!(;
Snel veder!
Xxx'ieass