Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kill Mission » New mission.

Kill Mission

30 juni 2013 - 22:50

501

2

171



New mission.

http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=mysterieus%20meisje&source=images&cd=&docid=58fwAhJEqyivqM&tbnid=M0mLMCm-9t5mGM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.quizlet.nl%2Fforum%2Ftopic.php%3Ftid%3D144331%26page%3D2&ei=npnQUeCgBMmYtAbb6ID4BA&bvm=bv.48572450,d.Yms&psig=AFQjCNGZyHhrMgBYD2L3dv9RnZVwJsiShA&ust=1372711698083588 (Dit is Lucy.)

Lucy's gedachten.
Toen ik wakker werd stond mijn oom naast mijn bed. Heb ik nu alweer een nieuwe missie? MIjn oom komt namelijk alleen wakker maken als ik een nieuwe missie heb of als er iets aan de hand is. En aangezien hij niet bloed of vergaat van de pijn is er niks aan de hand.
"Hii Bruno. Wat is er aan de hand?"
"Er is een meisje voor je aan de telefoon."
Wat? maar niemand van mijn verleden weet ons nummer. Wie kan het zijn?
"Oke." Ik stond op en liep naar de woonkamer, waar de telefoon staat, en hoorde meteen wie het was. Hoe komt ze aan ons nummer?
"Hii Lucy. Herken je me nog."
"Natuurlijk ken ik je nog. Maar hoe kom je aan mijn nummer?"
"Beroemd zijn heeft zijn voordelen."
"Beroemd, jij, Laat me niet lachen."
"Het is waar meid. Ik date Louis Tomlinson."
"Eleanor, het boeit me niet. Laat me gewoon met rust. Onze wegen zijn gescheiden sinds jij bent gestopt. Je hebt er zelf voor gekozen."
"Dat weet ik. Maar ik wil je waarschuwen."
"Sinds wanneer doe jij weer aardig tegen mij?"
"Kom op Luce. We waren beste vriendinnen op de acedemie. Ik wou nog steeds vriendinnen zijn maar jij wou niet stoppen."
"Natuurlijk wil ik stoppen. Maar ik kan niet. Maar waarvoor kom je me waarschuwen?"
"Louis, en de rest van de jongens. [b][/b]Iemand[i][/i] heeft Charlotte Tomlinson vermoord."
"Oke, dus..."
"Ik weet dat jij het was. Ik zeg het niet tegen de jongens. Maar ik wil dat je stopt. Wij worden weer vriendinnen en we doen alsof er niks is gebeurt."
"Waarom doe je opeens zo aardog tegen me? En ik heb haar alleen maar vermoord omdat ze drugsverslaafd was en veel geld schuldig was aan veel mensen. Ze was een drugskikker El."
"Dat is niet waar!"
"Hoe weet je dat zo zeker, he?"
"Omdat ze haar bloed hebben gecheckt. Ze had niks gehad de afgelopen 3 maanden. Lijkt erop dat je klant heeft gelogen, he?"
"Oke, een foutje gebeurt gewoon af en toe. Maar El, je moet me bergijpen. Ik kan niet stoppen. Ik heb geen huis. Ik woon bij mijn oom."
"Kom bij mij wonen. We weten allebei dat je je oom niet echt altijd mag."
"En hoe weet ik dat dit geen valstrik is?" Ik wist wel dat dit geen valstrik was maar ik kon het nooit zeker weten.
"Omdat we beste vriendinnen waren! We hebben elkaar belooft elkaar nooit voor te liegen. Ik hou me nog steeds aan deze belofte."
"Ik weet nog niet El, mag ik er alsjeblieft even over nadenken. Het is zo'n grote stap..."
"Natuurlijk. Mijn nummer is ********* Bel me oke? Ookal kom je niet. Ik wil graag ik contact blijven. Ik heb je gemist."
"Zal ik doen. Bedankt El."
Ik zal er over nadenken. Opzich wil ik hier wel weg. Ik heb genoeg geld voor jaren. En oom heeft gezegt dat als ik weg wil ik weg mag gaan maar weer terug moet komen binnen 10 jaar. Als ik dat niet doe dan zal ik niet meer kunnen ademen...

---------------
Duss, wat vinden jullie van nu toe? Ik hoop dat jullie het leuk vinden !
xx Kyra


Reacties:


juutjee19
juutjee19 zei op 1 juli 2013 - 10:42:
jaaa ga weg =))
snel verder!!!
XX


Malikaa
Malikaa zei op 30 juni 2013 - 23:09:
Gurl, just leave and never come back!!
Snel verder
xXx