Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Gotta be you (AF) » ×7×

Gotta be you (AF)

1 juli 2013 - 0:05

925

2

235



×7×

Enjoy! ;)

POV Miley
Shit! Ik kijk Liam aan. Hij is woedend.
,,What are you doing with my girlfriend?" Ik zie hem boos naar Zayn kijken.
,,You're girlfriend?" vraag ik en ga voor hem staan. ,,You're the one that broke up with me! I can date with who I want."
,,Yes, but not with him!" Hij wijst naar Zayn.
,,Why not?"
,,He's your best friend. You can't love him."
,,That's bullshit! By the way, Zayn is way more sweeter than you are!" Ik draai me om en wil terug lopen naar Zayn als Liam mij terug trekt aan mijn arm. ,,What the..." Roep ik.
,,Your mine!" Zegt Liam en neemt me mee naar buiten.
,,Zayn, please help me!" roep ik nog naar binnen. Ik zie Zayn achter ons aankomen.
,,Let go of her!" roept hij en probeert Liam's hand los te halen.
,,Or else?" Liam draait zich ruw om en kijkt Zayn kwaad aan.
,,I'll do you a lot of pain!" Zayn trekt zijn hand los en ik kan weglopen, maar dat doe ik niet. Al ruziënd lopen Zayn en Liam naar de trap, die weer uitkomt op de parkeerplaats. Ik zie dat Liam Zayn bijna van de trap duwt en ik ren naar hem toe.
,,No, Liam. Please, don't!" Ik pak hem bij zijn arm. Hij zwaait zijn arm hard naar de zijkant, zodat ik zijn arm wel los moet laten.
,,Back off, Miley!" roept Liam en geeft me een duw. Ik verlies mijn evenwicht en val van de trap.

POV Zayn
O nee! Ik kijk naar Miley die bewusteloos beneden aan de trap ligt. Nee! Ik kijk Liam boos aan, die ook geschrokken is.
,,What have you done?!" roep ik boos naar hem.
,,It was not meant to happen, it's happened...nothing to do about it."
,,What...?! You pushed her!"
,,So? That's what she deserves." Nu kan ik me niet meer beheersen en geef Liam een rechtse. Zo hard dat hij op de grond valt.
,,You're a as hole, I can't believe that Miley ever saw something in you!" Daarna ren ik de trap af en kniel naast Miley. Niall, Harry, Louis en Liam komen aangerend.
,,What's happend?" vragen ze aan mij.
,,Liam pushed her of the staircase."
,,We have to call a ambulance. She doesn't look so good." Zegt Harry en checkt haar pols. ,,Her heartbeat is weak." Zegt hij. Ik krijg tranen in mijn ogen. Die Liam krijg ik nog wel! Ik til haar voorzichtig op. Niall belt de ambulance en binnen twee minuten zijn ze er al. Ik leg Miley op de brancard en loop met de ambulancebroeders mee.
,,I'm sorry." Zegt de ene ambulancebroeder. ,,You can't come with us. You have to go with your own car of bike."
,,But I'm her boyfriend."
,,I'm sorry, but only family is allowed to go with the ambulance." De deuren worden gesloten en ik zie de ambulance wegrijden. Ik hoor Liam opstaan bovenaan de trap. Ik weet niet hoe ik het heb gedaan, maar ik ben nog nooit zo snel een trap opgerend.
,,Your not going anywhere!" Ik ga woedend voor hem staan. ,,You'll gonna pay for what you just did!" Ik sla hem in zijn maag. Hij gaat iets gebukt en legt zijn handen op zijn maag. Hij heeft duidelijk pijn, maar ik ga door. Ik geef hem een knietje tegen zijn hoofd en daarna pak ik hem bij zijn kraag en duw hem hard tegen de muur. ,,If I ever see you around Miley, you're dead! Do you understand me?" Hij zegt niks. Ik geef hem nog een harde duw en hoor zijn hoofd tegen de muur knallen, maar dat maakt me niks uit. ,,Do you understand me?!" vraag ik nog een keer boos. ,,I'm not gonna stop, until I heard yes! So, do you understand me?" Liam knikt en ik laat hem los. Ik wil hem nog een keer slaan, maar wordt vastgepakt door Harry.
,,Zayn, this is not the solution. Miley needs you, come on!" Hij neemt me mee naar de auto en dan rijden we het parkeerterrein af en rijden naar het ziekenhuis.

POV Harry
We zitten in de wachtkamer van het ziekenhuis, te wachten op de dokter. Nog nooit zijn we zo stil geweest! Zayn loopt als een gek heen en weer, Liam zit alleen maar voor zich uit te staren, bij Louis rollen er tranen over zijn wangen en Niall zegt alleen maar dat het goed komt. Ik zit op de stoel, nog geheel in rust. Ik ben ook bezorgd om Miley, maar op dit moment verwacht ik nog niks. Ik wacht eerst de uitslag van het onderzoek af, totdat ik een conclussie trek.
,,Zayn, please. I get the nerves of you!"
,,Sorry." Zegt hij en gaat naast me zitten. ,,I'm scared. What if Miley is gone?"
,,Don't say that." Zegt Niall. ,,Everything's gonna be alright. Miley will be the old again." Ik kijk Niall aan. Dat is te hopen ja, anders vermoord Zayn Liam.
,,How do you know?!" vraagt Zayn.
,,Guys, your not gonna help Miley if you going to make a fight." Ik zie Zayn en Niall naar elkaar kijken.
,,Sorry." Zegt Zayn tegen Niall. Hij knikt. Dan komt de dokter uit de deur en loopt Zayn gelijk naar hem toe.
,,Is everything okay with Miley Cyrus?" vraagt hij aan de dokter.
,,I'm sorry, but this is information that's only for her family."
,,There not here! Please, I need to know if Miley is okay."
,,Okay, I tell you, but will you call her parents after? Or one of you?" Hij kijkt me aan. We knikken alle vijf en duimen voor goed nieuws.


Reacties:


Lotteimy
Lotteimy zei op 2 juli 2013 - 8:07:
Spannend, kga snel verder lezen!
Best verwarrend met twee Liam's haha x


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 1 juli 2013 - 0:22:
AAHHHH!!! *grijpt met beide handen naar haa hoofd en schreeuwt het uit.*
Liam, bad reputation!

Miley, you must Be Alive!