Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Gotta be you (AF) » ×8×

Gotta be you (AF)

1 juli 2013 - 1:06

900

1

226



×8×

Enjoy! ;)

POV Zayn
De arts kijkt ons aan. ,,Your friend has a bleeding in her brains."
,,How bad is that?" vraagt Harry.
,,The bleeding suppressed in other blood vessels and in the brains. A new bleeding may be fatal." Ik schrik! Nee, Miley mag niet doodgaan! Ik heb nog nooit zoveel voor iemand gevoeld, zoiets voelde ik zelfs niet voor Perrie! ,,I can operate. A hole in her skull drilling in order to reduce the pressure."
,,Well, what are you waiting for?" vraag ik. Ik ben doodsbang!
,,The surgery is not without danger, sir."
,,Are there more options?" vraagt Harry.
,,Not much. Your friend has had a hard fall, it is possible that she comes out."
,,Out? Where from?" hoor ik Niall vragen. Ja, dat heeft hij nog niet gezegd!
,,From her coma." Wat? Ligt Miley in coma?!
,,You are not sure that she come out of her coma?" vraagt Louis.
,,No, unfortunately not. The chance that she wake up is now smaller than after surgery."
,,I will call her parents." Zeg ik en ik pak mijn mobiel. Ik typ het nummer in van Miley's huis en er wordt al snel opgenomen:
Hello, with Leticia Cyrus?
With Zayn Malik. I'm your daughter's boyfriend, but now there's something happened. Miley is in the hospital.
What...?! Is everything alright?
No, I'm sorry. Miley is in a coma and it's not sure if she wakes.
Omg! I'm coming right to you!
Uhm...there is now one option. The doctor can operate and put down the pressure a little bit, but we have to decide now. Do you want a operation or will you want to wait and buried your daughter.
Ik ben even stil. Wat zeg ik nou? Maar ik heb gelijk, als we niet snel handelen is Miley straks dood.
Do the operation! I'll be there as soon as possible!
Okay, thank you!

Ik hang op en loop naar de dokter. ,,You can take her for the operation." De dokter knikt en Miley wordt meegenomen naar de operatiekamer. Dan begin ik te huilen.
,,Sorry.” Zeg ik als de jongens mij aankijken. ,,It's all my fault! It's because I was fighting with Liam and she wanted to protected me. If she didn't do that, she was still here!" Harry en Louis leggen hun arm om me heen en troosten me.
,,I don't want you to blame yourself." Zegt Louis. Ondertussen wordt Miley klaar gemaakt voor de operatie. Als de voorbereidingen zijn gedaan wordt ze de operatiekamer ingereden. Het team wat de ingreep gaat doen, staat al klaar.
,,How long do you think the surgery will take doctor?" vraag ik met tranen in mijn ogen.
,,I'm sorry, but I can't say that yet. It can be two ours, sometimes three and rarely it will take longer.”
,,Don't you want to go home to freshen up?" Ik kijk Niall aan. Wat denkt hij wel niet? Dat ik wegga? Ik dacht het niet!
,,No! I want to stay here for Miley.” Ik sta op en loop naar het koffieapparaat. Heel even ga ik langs de ingang en kijk of Miley's ouders er al aan komen, maar nee. Niemand in zicht. Ik loop terug naar de jongens.
,,Nothing heard yet?" vraag ik.
,,No, I'm sorry Zayn." Zegt Harry en legt zijn hand op mijn schouder. Ik ga naast hem zitten. Als ik zit, vertel ik over alles wat er gebeurd is met Miley, Liam en mij. De jongens luisteren aandachtig naar mijn verhaal en beseffen wat een ramp dit had kunnen zijn.
,,You almost lay here to." Zegt Harry geschrokken. ,,If Miley wasn't come to help you, you'll be laying here. She saved your life!" Ik schrik. Miley had op slag dood kunnen zijn! Ik begin maar over een ander onderwerp, ik voel me al schuldig genoeg.

Twee uur later komen de dokters de operatiekamer uit en rijden Miley naar een ziekenkamer. Meteen staan we op en lopen erachter aan. We zien een verband om het hoofd van Miley.
,,Did everything went well?” vraag ik aan de dokter.
,,The operation was completed without complications. Now we check on her every day." Zegt de dokter. ,,Do not stay too long at Mrs...I have to move on." En de dokter gaat naar een andere patiënt. Ik kijk naar Miley en krijg weer tranen in mijn ogen. Ik ga aan haar bed zitten.
,,I'm so sorry, Miles!" zeg ik en ik pak haar hand. Harry troost me. ,,I cannot live without her, she cannot die!"
,,You should not think that way!" Zeggen Louis en Liam tegelijkertijd.
,,Why don't she just open her eyes and is everything just the way it was?" Ik kijk verdrietig naar Miley. ,,Miles, I'm here...Zayn. You cannot leave us now! Me, your parents, your family, everyone...you'll have to fight! We need you!” Ik zie de jongens opstaan.
,,I'm sorry, Zayn." Zegt Harry. ,,But we are very tired and we would like to go home."
,,I'm not going anywhere! I'll stay here with Miley! You can go, if you want to, but I'll stay here!" Ik laat Miley's hand niet los.
,,Okay, we'll seen you tomorrow." Ik knik en de jongens verlaten de kamer. Nu zit ik hier alleen nog met Miley. Ik buig me voorover en geef een kus op haar mond. Een traan rolt over mijn wangen, op het gezicht van Miley. Ik kijk naar haar gezicht, maar er gebeurd nog niks! Ik leg mijn hoofd op het bed en besef hoe moe ik eigenlijk ben. Ik sluit mijn ogen en niet lang daarna val ik in slaap.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 1 juli 2013 - 8:39: