Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 23

Family and friends, our lifes with one direction

1 juli 2013 - 17:47

366

2

186



Hoofdstuk 23

Sorry voor het lange wachten!!

Ik loop naar Harry en vraag hem of hij het goed vindt als een vriendin langskomt. Hij vindt het oke en ik bel Lucy gelijk op.''Heey Luc, kom je??'' vraag ik haar. Ik hoor aan haar stem dat ze heeft gehuild. Ze twijfelt eventjes, maar zegt dan ja. Ik hang op en zie Liam weer, maar dan nog verdrietiger. Ik vraag wat er is, maar ij geeft me geen antwoord. Harry komt naast me zitten, en knuffelt mij. Zo blijven we eventjes zitten, tot er wordt aangebeld. Ik doe open en het is Lucy. Wat ziet zij er slecht uit zeg! Ik knuffel haar en laat haar binnen. Ze groet iedereen en lacht als ze Liam ziet, want dat is haar favo boy. Op Liam's gezicht zie ik ook een lach verschijnen.

Lucy P.O.V
Ik groet iedereen en dan zie ik Liam. O gosh, Hij is zo ontzettend leuk! Ik lach weer als ik hem zie. Ik krijg wat te drinken en ga zitten. We kletsen heel lange en spelen leuke spelletjes. Dan wordt ik gebeld door Tim, mijn ex. Ik loop naar de tuin en neem de telefoon op. ''Lucy, het spijt me heel erg! Ik wil je terug'' Zegt hij. ''Sorry Tim, maar waarom nu opeens wel?'' Zeg ik. Hij zegt dat hij een grote fout heeft gemaakt. ''Ik hoef je niet meer Tim! Schreeuw ik. ''Als ik jou niet krijg, dan....'' Zegt Tim. ''Dan wat?'' Schreeuw ik door de telefoon. ''Als ik jou niet krijg, krijgt niemand jou!'' Zegt hij en hij hangt op. Ik barst nu in tranen uit en ik voel twee handen op mn schouders. ''Gaat het?'' Hoor ik Liam zeggen. ''Jaa, het gaat wel'' Zeg ik. ''Echt?'' Vraagt hij en ik barst in tranen uit. Hij komt naast me zitten en troost me. Hij vraagt na een lange tijd huilen en knuffelen wat er aan de hand is. Ik vertel het verhaal en hij luistert er aandachtig naar. Hij vertelt mij dat dat dus ook met hem is gebeurd. Ik moet glimlachen en hij streelt door mijn haar. Ik kijk hem nu recht in de ogen aan, zijn mooie ogen. Dan komen onze hoofden dichter bij elkaar, en hij zoent me.


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 1 juli 2013 - 18:00:
Sweett!
Snel veder!
xx'jeass


1Dzayn
1Dzayn zei op 1 juli 2013 - 17:50:
aawhh, cutee