Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 24

Family and friends, our lifes with one direction

1 juli 2013 - 18:16

412

2

205



Hoofdstuk 24

Lisanne P.O.V.
De volgende avond zitten Louis en ik alleen thuis op de bank. Liam is bij Lucy, Zayn bij Perrie, Harry bij Katie en Niall en Chelsea zijn bij Nando's. Mijn grote broer kan je altijd bij Nando's vinden. Louis slaat zijn arm om me heen en knuffelt me. Ik voel me al daagjes ziekjes, nouja buikpijn. Ik voel opeens een draai in me buik. Ik kijk Louis verbaasd aan en hij schrikt op. ''Wat is er aan de hand?'' Vraagt hij bezorgd. ''Doe je hand eens op mn buik!'' Zeg ik tegen hem. ''Waarom Lizzybeertje?'' en hij tikt me op mn neus. ''doe nou maar''Zeg ik. Hij legt zn hand op mn buik. ''Wat was dat?'' Zegt hij bijna schreeuwend. ''Dat verbaasde me ook al'' Zeg ik tegen hem. Louis zegt dat het niet goed is. We moeten het laten checken maar ik wil niet. Straks ik het ernstig?! Na lang aandringen van Louis gaan we toch. Louis pakt zijn auto en ik stap n. Weer voel ik hetzelfde. Shit, laat Louis snel doen! We zijn nu bij het ziekenhuis en we gaan naar de eerste hulp. We worden al snl geholpen door een aardige vrouw, en ze maakt wat röntgenfoto's. Binnen enkele minuten is ze terug met de uitslag. Ze loopt binnen met een blij gezicht. ''Dat betekent goed nieuws.'' Zeg Louis zachtjes. Ik zoek zijn hand en we wachten op wat ze gaat zeggen. ''En... willen jullie het geslacht weten?'' Zegt ze. ''GESLACHT????!!!'' zeggen Louis en ik tegelijk. ''Ja mevrouw, u bent al 21 weken zwanger!'' Lacht de zuster. ''Gefeliciteerd!'' Zegt ze nog. Louis lacht naar me, anders dan normaal, hij heeft een glinstering in zijn ogen, heel speciaal is dat. Ik besef nog niet dat er een mini-mensje in mij zit. ''En wat is het?'' vraagt Louis. ''Nogmaals gefeliciteerd, het is een meisje!'' Okeey, nu staat mn hele wereld op zn kop! ''Ik vond je al iets dikker worden Liz, nu snap ik waarom!'' zegt Louis blij. Ik ben wel blij, maar het dringt niet echt tot me door. ''We krijgen een mini Lizzy!'' schreeuwt Louis superblij. De zuster laat ons even alleen, en Louis vliegt me in de armen. We krijgen samen een baby! De rest is al gebeld en komen hierheen. Opeens rent Niall naar binnen. ''Lisanne, klein zussie van me, gefeliciteerd!'' en hij knuffelt me stevig. Hij krijgt tranen in zijn ogen, zegt dat hij erg trots is en dat hij superveel van mij houdt.


Reacties:


1Dzayn
1Dzayn zei op 1 juli 2013 - 18:33:
Aawhhhhhhhhhh how cutee


Janitaa
Janitaa zei op 1 juli 2013 - 18:21:
Aaaaah!(:
Het word steeds leuker en leuker(:
Snel nog 1(:
xxx'jeass