Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 25

Family and friends, our lifes with one direction

1 juli 2013 - 18:40

421

2

201



Hoofdstuk 25

Het is nu alweer een uur later, we zijn alweer thuis, en het dringt steeds wat meer tot me door. ''Louis wordt de beste vader ooit!''Zeg ik trots. ''Samen staan we sterk.'' Zegt Louis. We hebben besloten de baby te houden en samen op te voeden. De andere boys zijn erg blij voor ons en Niall wordt peet vader, hij is toch mijn grote broer. Louis zegt dat hij morgen me me uit eten wilt, om het te gaan vieren. Een erg sjiek tentje, zegt hij nog. Hij lacht erg geheimzinnig. Ik zoek er verder niks achter. Iedereen zit in de woonkamer, en ik pak even wat te drinken. Als ik weg ben praten ze over iets, maar ik weet niet waarover het gaat en hoor ook niks. Zodra ik weer terug ben stoppen ze weer met praten ''Ga maar verder hoor'' Zeg ik. ''Hoeft niet'' zegt Niall. Ze lachen allemaal en ik denk om mij. Ik word boos en loop weg naar boven. ''Lizzz!!'' roept Niall. ''Komt terug!'' ''Het was maar een grapje'' zegt Zayn nog. Maar ik bedenk me niet. ''Rot op!'' schreeuw ik, en ik ren naar boven. Ik sluit me op ik mijn kamer en ga op bed zitten, ik pak mn kussen en ga daarop zitten, maar dan wordt er aangeklopt.

''Lisanne, doe alsjeblieft open lieverd'' hoor ik Chelsea zeggen. Ik twijfel maar doe toch open voor haar. Ze loopt mijn kamer in, nou eigenlijk de kamer van Louis en mij, en gaat op bed zitten. Ze gebaard dat ik ook moet gaan zitten. Ik ga op het randje van het bed zitten. ''Lisanne, je moet niet denken dat we gemeen over je praten, we hadden het over een verrassing voor jou, meer kan ik niet zeggen, sorry'' Ik kijk boos naar haar. ''Kop op Lissie, wees nou niet boos! Het is superleuk! Alsjeblieft?? Voor mij, voor Louis, voor ons allemaal?'' en ze kijkt me met een puppy gezichtje aan, zoals ze weet kan ik daar echt niet tegen. ''Nou oke dan...." ze pakt mijn hand en trekt me snel mee. Aangekomen in de woonkamer zijn ze stil, ik zie dat ze er spijt van hebben. ''Liz, het spijt ons heel erg'' roepen ze. ''Is al goed'' zeg ik nors. Ze willen dat ik kom zitten. ''Nee ik ben moe, ik ga naar bed'' roep ik. Ik wil me omdraaien maar dan roept Louis; ''Zal ik met je meegaan? ''Je hoeft me niet meer in te stoppen hoor, ben geen klein kind meer!!!'' schreeuw ik naar hem.


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 1 juli 2013 - 18:52:
Nou nou, mag wel wat aardiger hoor!
Hehe nog 1?
Xxx'jeass


1Dzayn
1Dzayn zei op 1 juli 2013 - 18:43:
Nou zegg. Onaardig kind. Ze hebben ene veraasing voor je, hebben sorry gezegd en dan doe je nog zo bitchy.
pfft