Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 27

Family and friends, our lifes with one direction

1 juli 2013 - 19:17

365

4

185



Hoofdstuk 27

Beneden zit iedereen aan tafel, te gnieten van mijn ontbijtje. Als ze me zien kijken ze me vragend aan. Ook Louis gaat nu zitten. ''Jongens en Chelsea, ik wil soory zeggen voor gisteren, ik had gewoon mijn dag niet en ik wilde jullie avond niet verpesten! Ik geef om jullie, ik hou van jullie, jullie zijn alles wat ik heb, en en....'' Niall onderbreekt me; ''Natuurlijk heb jij onze avond niet verpest!'' ''Er was gewoon teveel gebeurd'' zegt Zayn. ''En wij houden ook van jou!'' Zeggen Liam en Harry. ''Voor altijd en altijd en altijd en altijd!'' lacht Chelsea. Ik krijg er tranen van en begin zachtjes te huilen. ''Ik dacht dat jullie boos waren op mij!'' Zeg ik snikkend. ''Awwwwhhhh....''Zegt Louis en hij knuffelt me, de rest sluit zich erbij aan. ''Familyhug!'' schreeuwt Harry. Ze pletten me, maar ik vind het fijn. Ze zeggen dat ik heerlijk kan koken, ze vinden het lekker. Het is tegen elfen, en Lou moet weg. Hij geeft me een geheimzinnige kus. ''Doei schat!'' schreeuw ik hem nog na, en sluit de deur.

''Waar is hij eigenlijk naartoe?'' vraag ik aan de rest. Chels haalt lachend haar schouders op. ''Geen idee'' zegt ze. Ik ken haar al superlang, en weet dus wanneer ze liegt. Opeens moeten de andere ook weg, Harry gaat naar Katie, Zayn naar Perrie, Liam naar Lucy, en Niall gaat met Chelsea weg. Nu ben ik dus helemaal alleen. Raar dat ze allemaal wegmoeten, maar ik besteed er niet teveel aandacht aan, ik moet namelijk ook weg. Ik ga me aankleden en ga dan ook. Ik moet een nieuwe jurk halen voor vanavond. Het is erg speciaal en leuk zei Louis. Ik sluit ons huis af en loop naar mijn auto. Na ongeveer 10 minuten rijden ben ik in de stad. Ik zoek de leukste kledingwinkel en zie babykleertjes hangen. Ik kan het niet laten en loop naar binnen. Er komt alleen; ''Wat lief! O my gosh! zo schattig!'' uit mn mond. Ik gooi wat jurkjes in mn mandje en betaal ze. Daarna loop ik naar een andere winkel; Superstar, waar ik altijd mn leukste jurkjes haal. Ik zoek een paar leuke jurkjes uit en pas ze.


Reacties:


menepen
menepen zei op 1 juli 2013 - 21:27:
Haha melding


Tallietje
Tallietje zei op 1 juli 2013 - 19:51:
Leukkk <3
Melding??

Greetzz


Janitaa
Janitaa zei op 1 juli 2013 - 19:24:
Jaah dat denk ik ook!
Snel veder!
Xxx'jeass


1Dzayn
1Dzayn zei op 1 juli 2013 - 19:20:
hihi, ik denk dat Louis haar ten huwelijk gaat vragen ^^