Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » --->17 Sterf!

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

1 juli 2013 - 20:10

1174

4

459



--->17 Sterf!

“Kom we zetten het kampvuur op!” schreeuwt Louis terwijl hij naar binnen komt lopen. “Ja! Ja! Ja!” roept Niall overenthousiast. Emily die nog steeds op me borst ligt word wakker. “Goeie morgen schoonheid.” Zeg ik tegen haar. Ze glimlacht. “ik hoorde iets over kampvuur…” zegt ze met een gebroken stem. “ja ze willen..” begin ik maar wordt in de reden gevallen. “Kom we steken hem aan!” zegt Liam en hij trek mij en Emily aan een arm van de bank. We vallen op de grond. Liam loopt lachend weg ook ik en Emily liggen dubbel. Dan gaat de bel. “Dat is Mary!” hoor ik Niall van buiten schreeuwen en hij snelt zich naar de deur. Er komt luid gegil en gegiechel van bij de deur vandaan als ik en Emily opstaan en naar buiten lopen. Liam en Louis zijn druk bezig alles op te zetten. “Hazz.. zet jij hem aan?” vraagt Liam. Ik knik en loop naar de kachel. Het lukt niet in een keer. Ik zit een beetje te klooien als Emily op me nek springt “zal ik eens proberen” en ze zet hem in één handeling aan. Ze glijd van me af. “ongelofelijk.” Zeg ik. “jongens moeten we Zayn niet sms’en?” zegt Liam dan. “hij is druk met Perrie maar ik sms hem wel misschien komen ze toch nog.” Antwoord Louis. “Hazz.. help jij me even met het bier?” vervolgt hij. En ik loop met hem mee naar binnen. “ik heb echt de meest mooie foto van Emily gemaakt.” Zeg ik in me enthousiasme. “laat zien!” En ik laat de foto zien. “jezus.. als ik El niet had wist ik het wel hoor!” is zijn reactie. Ik knik trots. Klink misschien raar maar ben eigenlijk gewoon trots dat ze me vriendin is. Dat ik haar heb. Louis duwt een paar biertjes in me armen en we lopen weer naar buiten. “bieeer!!!” schreeuwt Niall terwijl we iedereen een biertje toe gooien. “ik pak wat wijn iemand nog?” vraagt Emily die niet van bier hou. “pak de hele fles maar” Lacht Mary. “Alcoholist!” roept Emily voor ze zo`n beetje weg rent. “wat gaan we zo eten?” Vraagt Niall als Emily weer zit. “zolang het geen Nandos is mag jij het kiezen.” Antwoord Louis. “Barbecue!!” schreeuwt Niall dan en hij springt op. “wie gaat er mee vlees halen?” “Curly!!” Roept Louis meteen. Ik zucht heb eigenlijk niet zo’n zin. “ik offer mezelf wel weer op. Emily ga je mee?” Ze schut haar hoofd. “Ze mag helemaal weg!” zegt Louis terwijl hij op haar springt. Ik schut me hoofd. “moet ik me zorgen gaan maken tussen jullie of..” zegt ik. Louis laat haar meteen los. “Nee nee nee niet doen!” Dan wordt ik mee gesleurd door Niall. “schiet nou op!” zegt hij erbij. “jij bent zo ongeduldig als het om eten gaat he!” mompel ik. En voor ik het weet springt Niall in me auto. Ik mag dus weer rijden. Zodra ik de auto heb gestart begint Niall malotisch te dansen. Ik kan het uit eindelijk niet laten om toch maar mee te doen. Na 10 minuutjes rijden zijn we er dan eindelijk. Als ik de auto heeft geparkeerd worden we al gespot. Er komt een tiental meiden op ons af lopen. Ze vragen handtekeningen en foto`s. Na 10 minuten lopen we dan veder. Als we de winkel binnen lopen worden we meteen begroet. “haii Niall en Harry!” zegt het meisje achter de toonbank terwijl we haar hoofd naar achter gooit. Pff daar heb ik zo’n hekel aan zo’n meisje van ‘kijk hoe mooi ik ben’ Niall bestelt het vlees en betaalt. We moeten even wachten dus aan we aan een tafeltje zitten die er staat. Na 10 minuten is eindelijk alles bij elkaar en lopen we weer naar de auto. We leggen het vlees in de achterbank en ik loop naar voor me. Dan zie ik een briefje onder me ruitenwissers zitten ik pak het op!

Sterf!

Staat er heel groot op. ik weet zeker dat deze van Owen is. Ik raak de wereld voor een paar seconde kwijt. “Wat is dat?” wordt ik weer op de wereld gezet. Ik schut me hoofd. “reclame” lieg ik. Ik verfrommel snel het briefje en stop het in me zak. Ik kruip weer achter het stuur. Maar ik kan me niet concerteren. Na 2 keer bijna iemand aan gereden te hebben dringt Niall me om hem te rijden. “verdomme he hoe kom jij aan je rijbewijs ik rij!” blijft hij schreeuwen. Ik zet de auto aan de kant en we ruilen van plekken. Ik kan me nog steeds me hoofd nergens bij houden. Niall vertelt hele verhalen maar ik hoor het niet eens. Als we thuis aan komen loop ik meteen naar boven. Ik plof op me bed. Ik haal het briefje uit me zak en doe hem in de envelop. Dan ga ik op de rug liggen. starend naar het plafon. Het is 5 minuten veder als ik de paar tranen die ik laat wegveeg en weer ga zitten. Met de zinnen die me de vorige keer ook geholpen hebben loop ik naar beneden. ‘ik moet me leven niet laten leiden door hem.’ Als ik weer naar buiten loop heeft iedereen al wat te eten. “Hazz.. wat moet jij?” vraagt Liam die achter de grill staat. “Doe maar wat” antwoord ik. Liam knikt en draait zich terug naar de grill. Ik ga naast Emily geven. Ik geef haar een kus en ze gaat met haar hoofd op me schoot liggen. “wat was je doen?” vraagt ze. “even liggen had een beetje koppijn.” “Dat mag ook wel. Zo dronken als dat je gister was.” Zegt ze door haar lach heen. Ik glimlach. Toch magisch dat iemand je zo goed kan laten voelen door eigenlijk niks te doen. De zin spookt nog ene keer door me hoofd. “ik laat me leven niet leiden door hem.” Het is 1 uur ‘s nachts als we besluiten om naar het bed te gaan. Met Emily op me rug strompel ik de trap op. “prinsesje!” roept Louis die ons in haalt. Ze slaat hem op zijn hoofd. En hij loopt lachend veder. Als we op me kamer zijn laat ik haar van me rug af zakken. Ik draai me op. ik breng onze hoofden dichterbij. Ik plaats een kus op haar mond. Dan zoent ze me. Ik voel onzen tongen versmelten. Ik pak de rand van haar shirt en trek het over haar hoofd. Ik bewonder haar mooie platte buik. Haar prachtig mooie borsten. Ik plaats me handen op haar buik. Dan plaats ik een zuig zoen in haar nek. Ik maak een pad van kusjes van haar nek tot haar borsten. Ik maak haar bh los en ze laat de bandjes van haar af glijden. Ik bijt op me lip ze is zo mooi. Ik trek me shirt uit. Ze duwt me op het bed en gaat boven op me zitten. Ze geeft me een tongzoen maar glijd dan naar beneden. Ze opent mij broek. En…. (ik moet het netjes houden sorry!)


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 21 aug 2013 - 18:45:
UN... EX... PEC...TED!!!


menepen
menepen zei op 3 juli 2013 - 18:15:
Melsing


MichelleSky zei op 2 juli 2013 - 0:22:
Melding! X


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 1 juli 2013 - 19:56:
Leuk en spannend! Melding!