Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Omg ik ben Zayn van One Direction » Vermist

Omg ik ben Zayn van One Direction

1 juli 2013 - 19:56

224

6

288



Vermist

‘Oh dat is Louis, hij roept me,’ zegt Harry en hij loopt de bosjes in.
‘Ok,’ zeg ik.
‘Maar Zayn ik hou van je!’ roept het meisje.
‘Maar je hebt een vriend,’ zeg ik. Ze draait zich om en kijkt Jesse aan. ‘Ik maak het uit,’ zegt ze.
‘Ugh,’ zegt Jesse en hij loopt weg. Onderweg struikelt hij over een paddenstoel. Niall lacht.
‘Kom we gaan zwemmen,’ zeg ik tegen mijn nieuwe vriendin.
‘Maar ik wil niet,’ zegt ze. Ik loop naar haar toe en til haar op. Met haar in mijn armen ren ik naar het water . Maar het is glad en ik struikel over een paddenstoel. Ik val op de grond en mijn vriendin vliegt uit mijn armen. Ik krabbel weer overeind en kijk rond. Niall rent naar me toe. ‘Omg Zayn heb je het al gehoord?’ roept hij lachend. Ik schud mijn hoofd. ‘Ze hebben hier Nando’s,’ zegt Niall.
‘Oh ok lekker,’ zeg ik.
‘Mag ik halen?’ vraagt Niall en ik schud ja. Niall loopt lachend weg en ik huppel naar het zwembad. Dan bedenk ik me dat dat wel erg gay is en verlangzaam ik mijn pas. Als ik het water zie word ik bang. Ik wil de hand van mijn vriendin pakken maar ze staat niet naast me. Ik kijk om me heen maar zie haar nergens. Waar kan ze zijn?


Reacties:

1 2

DegrassiFan
DegrassiFan zei op 6 okt 2013 - 17:50:
Niall is zo vaag!


Team1D
Team1D zei op 2 juli 2013 - 21:34:
Meisje dood. Einde


laurastyles
laurastyles zei op 2 juli 2013 - 8:04:
in het water?


misseseem
misseseem zei op 1 juli 2013 - 20:36:
Hahhaa!! Das Makkelijk Aan Een Relatie Komen XD!! LOVE IT!!
ps. een tippie! maak langere hoofdstukken.


xDevilBitch
xDevilBitch zei op 1 juli 2013 - 20:31:
Jij gaat hard!
OMG waar is zo in vredesnaam?