Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kill Mission » Eleanor

Kill Mission

2 juli 2013 - 12:24

201

0

164



Eleanor

Lucy's gedachten
"Wie was dat aan de telefoon?" Zei Bruno opeens. Heeft hij meegeluisterd? Please, laat het niet zo zijn.
"Gewoon een klant die koppig deed."
"O, oke. Maar ik heb een kleine opdracht voor je."
"Oke, Wat moet ik doen?"
"Ken je Eleanor Calder nog?" O nee, Nee nee nee nee. Ik ga niet El vermoorden.
"Uh, jaa. We hebben 4 jaar samen gewerkt en samen op de acedemie gezeten."
"Nou, die 4 jaar samen is al 5. Ze is al halverwege haar tijd om terug te komen. Ik wil dat je haar vind en het haar vertelt. En als ze terug wil komen neem je haar mee. Geef haar ook ons telefoon nummer. Dan kan ze ons bellen als ze terug wil komen." Phoee, niks vermoorden gedoe bij El.
"Oke. Zelfde identiteit aanhouden?"
"Ja. Als je een andere identiteit aan neemt en Eleanor herkent je komt het niet goed. Mensen beginnen dan dingen te vermoeden."
"Oke, wanneer vertrek ik?"
"Vandaag of morgen. Zelf kiezen."
"Morgen graag." Hmm, misschien kan ik ook wel een paar jaartjes bij El blijven. Totdat zij terug moet... Dat kan prima. Toch?
"Oke, dan wens ik jullie veel plezier met jullie kleine reünie. Hij lachte. Okee...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(A/N) Sorry dat het zo kort is. Volgende hoofdstuk word langer. xx


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.