Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I hate them. » Alison's Point Of View

I hate them.

2 juli 2013 - 13:03

463

3

223



Alison's Point Of View

Alison's gedachten
Ik ben blij dat Melissa het zo goed op nam. Ik was echt bang dat ze boos zou worden.
Toen ik thuis kwam zag ik 5 jongens op de bank zitten. Rara, wie zijn het denk je? Juist. Liam, Niall, Harry, Zayn en Louis.
Het zit namelijk zo: Ik woonde op mezelf en ging naar Carden Scere. (A/n) deze naam heb ik net zelf bedacht) Maar Liam en zijn vrienden wouden naar Holister College. Toevallig had ik me net ingeschreven voor die school en was toegelaten. Ik heb natuurlijk niks tegen Liam gezegd. Ik wou niet als het zusje van Liam Payne worden gezien op school. Maar de jongens hadden natuurlijk geen plek om te slapen, en aangezien ik een appartementje heb met 3 slaapkamers dachten ze dat ze hier wel konden wonen tijdelijk.
"Hii Lucy." Riepen de jongens tegelijk.
"Hee jongens."
"Lucy, waar ben je geweest?" vroeg Liam.
Nou, jongens, daar komt het.
"Ik was bij een vriendin."
"Welke vriendin? Hoe heet ze?" Vroeg Louis opeens. Wat maakt hem dat uit?
"Ze heet Melissa en ze is heel aardig."
"Melissa en aardig? Je maakt een grapje hoop ik?"
"Louis, dat jij haar niet mag en een bitch tegen haar bent betekend niet dat dat voor iedereen geld."
"Uhh, jawel. Ze haat One Direction Lucy."
"Ze haat jullie band niet. Ze haat jou, Louis. ZE heeft nooit gezegt dat ze jullie band haat."
"Jawel, dat heeft Louis zelf tegen ons gezegt."
"Liam, dat heeft ze niet gezegt. Het enige wat ze over jullie band heeft gezegt is dat ze medelijden met jullie heeft, omdat jullie bij Louis in de band zitten. Jullie hebben serieus gemeen tegen haar gedaan! Toen ik de meiden wc in liep zag ik haar zitten huilen! Vanwege jullie!"
"Mooi." Zei Louis met een hint van een lach op zijn gezicht.
"Louis, ze heeft jou niks aangedaan. Jij hebt haar in de steek gelaten. Niet andersom. Dus laat haar met rust."
Voordat iemand ook maar kon antwoorden was ik al weg. Op naar de keuken. De jongens zoeken maar uit wat ze gaan eten maar ik doe een pizza in de oven.
"Alison, is het waar?"
Ik draaide me om en ik zag dat Niall achter me stond.
"Ja, het is waar. Louis is echt een bitch tegen haar. Dat had ik echt niet verwacht van hem. "
"Ja, dat zei ze ook al tegen mij maar ik vond het moeilijk te geloven."
Hmm, over Niall en haar had Melissa niks gezegt. Hmm, misschien meer dan vrienden?
"Met Melissa gepraat?"
"Ja, we hadden samen muziek en engels. En tussen die twee vakken in is er denk ik iets gebeurt ofzo. Want bij muziek was ze heel vrolijk en bij Engels begon ik over Louis en ze werd meteen chagerijnig."
"Ze is altijd chagerijnig als je over Louis begint."
"DAT IS NIET WAAR!" Toen ik me omdraaide zag ik...


Reacties:


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 2 juli 2013 - 21:58:
Echt gauw verder hoor!


Team1D
Team1D zei op 2 juli 2013 - 20:19:
Hehehehheheheheheheehhehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehhehehehehehehe

*kuch* binnenpretje

Verder x


Malikaa
Malikaa zei op 2 juli 2013 - 19:22:
Zie je Niall, je moet niet alles geloven wat Louis zegt ^^
Snel verder
xXx