Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Omg ik ben Zayn van One Direction » In de boom

Omg ik ben Zayn van One Direction

2 juli 2013 - 17:35

260

11

356



In de boom

Ik probeer het iets langer te maken is het zo beter?

Het duurt heel lang voor ik haar vind. Dan kijk ik naar de boom en zie ik haar hangen. Een been zit in de boom en de rest van haar hangt naar beneden. Wat heeft ze een mooi lichaam… Ik loop naar haar toe. Ik zie dat ze niet ademt. ‘Omg!’ roep ik. Een badjuf in een lelijk oranje shirt rent naar me toe. ‘Wat is er?’ vraagt ze.
‘Mijn vriendin hangt in de boom!’ roep ik.
‘Omg!’ roept de vrouw en ze rent weg. Ik denk dat ze hulp gaat halen. Ik pak mijn mobiel en bel 112. Een vrouw neemt op. ‘Help! Mijn vriendin hangt in de boom!’ roep ik.
‘Waar ben je?’ vraagt de vrouw.
‘In het zwembad!’ zeg ik.
‘Ok we komen eraan,’ zegt de vrouw en ze hangt op. De badjuf komt terug met een man en een ladder onder haar arm. De man klimt in de boom en haalt mijn vriendin er uit. Hij legt haar op de grond en begint haar te zoenen. Ik sprong op. ‘Nee blijf van mijn vriendin af vieze homo!’ roep ik.
‘Hij reanimeert haar,’ zegt de badjuf.
‘Ok,’ zeg ik.
‘Hoe heet ze?’
‘Weet ik niet,’ zeg ik en ik begin te huilen. Wat als ze dood is? Ik weet niet eens hoe ze heet en ik heb haar niet eens gezoend. Het maakt me niet uit dat iedereen Zayn van One Direction ziet huilen. Ik hou van haar en iedereen mag het weten. Niall komt naar me toe met Nando’s en samen eten we. In de verte hoor ik sirenes…


Reacties:

1 2 3

Kayley
Kayley zei op 6 aug 2015 - 20:07:
Omg, door dit verhaal ben ik fan geworden van 1D!!!! Zayn is obvi mijn fave, like, omg, hij is zo dreamyyyy. Mag ik alsjeblieft een melding als je verder gaat??? Please??! Echt, omg, dit verhaal is zo goed, dit moet echt uitgegeven worden!!


xjeszell
xjeszell zei op 6 aug 2015 - 0:43:
Ik vind dit wel superrr zielig voor zayn oh em g
Waarom
Ga je nog verder?? IK WIL T LEZEN!!


YarahartBill
YarahartBill zei op 5 aug 2015 - 18:27:
Ohhh! MELDING! Dit is echt het beste verhaal EVER! Ik hoop zo dat ze nog leeft! OMG!


Bliebxx
Bliebxx zei op 1 feb 2015 - 22:06:
Omg! Ik wil meer! Ik hoop echt dat ze blijft leven, ookal weet ik niet hoe ze heet!
Hmm, chicken wings?


MoonRocker zei op 1 feb 2015 - 20:35:
Ik ben niet eens fan van 1D, maar OMG dit is awesome!!! Echt ZO spannend!!! Echt benieuwd hoe het verder gaat!!!