Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 31

Family and friends, our lifes with one direction

2 juli 2013 - 18:33

450

1

189



Hoofdstuk 31

Lisanne P.O.V
Na heerlijk te hebben gegeten in het restaurant gaan we naar huis toe. Chelsea blijft vanavond slapen, dus dat wordt gezellig! Morgen hebben de boys een groot interview. Paul is te weten gekomen dta Louis en ik en Niall en Chelsea verloofd zijn, hij is er niet echt blij mee. Nou, totaal niet. Hij is erg boos op ons, de paparazzi mag het nooit te weten komen, hij denkt dat door Chelsea en mij de band misschien wel uit elkaar gaat. De fans mogen het al helemaal niet weten volgens hem. Louis is erg moe en wilt gaan slapen. Ik zeg de rest gedag en trek Louis mee naar boven. Ik vertel hem dat ik heel erg blij met hem ben en met de mooiste baby ooit, en dat Paul ons niet uit elkaar zal krijgen. Ik ben nog steeds zo blij met de ring. Ik heb een cadeautje voor hem laten maken. Hij vindt dat superlief van mij. ''Dat had je niet hoeven doen hoor lekkerding!'' zegt Louis. ''Ik ben zo terug'' en loop naar de schuur. Ik pak het cadeautje en loop weer terug naar de slaapkamer. Louis zit nog steeds op bed, met zijn mobiel in zn handen. Hij ziet me en begint me te filmen. ''Als herinnering'' zegt hij lief. Ik kom op bed zitten en schuif het cadeautje op zijn schoot. Ik neem zijn mobiel over en film nu hem. Hij scheurt eht pakje open.
''Lizzybeer!! Het is prachtig!'' zegt hij en hij kust me.

Ik ben blij dat Louis het leuk vindt. Het is een ingelijste foto, onze mooiste foto, met een prachtige tekst.Na lang te hebben geknuffeld vallen we in slaap.De volgende dag wordt ik wakker in de armen van Louis. Hij slaapt zo lief denk ik en aai over zijn hoofd. Ik ga weer liggen en pak mn mobiel. Ik vind het zo schattig zoals hij slaapt en maak er snel een foto van. Dan schrik ik, want beneden zijn heel veel pannen gevallen. Het is pas 08.03, dus ik loop zachtjes naar beneden om te kijken of het een inbreker is. Zodra ik beneden ben zie ik dat het Harry is. Er loopt een straaltje bloed over zijn hoofd. ''Omg, Harry!? Gaat het?'' zeg ik en hij kijkt verschrikt op. ''Haha, ik schrok! ja het gaat wel hoor'' zegt hij. Ik zie dat de pannen zijn gevallen, zoals ik al zei. Ik zoek om me heen naar de verbanddoos. ''Aha, daar is ie!'' zeg ik en Harry kijkt me verbaasd aan. Ik loop ernaartoe en pak het. Daarna loop ik naar hem. ''Het doet geen pijn Lisanne'' zegt hij. ''Dat zeg je alleen maar!'' zeg ik en pak er een doekje uit.


Reacties:


1Dzayn
1Dzayn zei op 2 juli 2013 - 18:37:
hahah, Harry,sukkeltje